269 Reacties
4 maanden geleden
Ik zal aftrappen
Jezus wat duurt elke dag tergend langzaam tot de eerste echo 🙄
4 maanden geleden
Mag ik dan ook klagen dat ik waarschijnlijk de enige manier in deze app ben🤣
4 maanden geleden
Reactie op Sickgenius
Mag ik dan ook klagen dat ik waarschijnlijk de enige manier in deze app ben ...
Man bedoel ik dan
4 maanden geleden
Dat ik zo ongelofelijk moe ben. Mega chagerijnig soms en dit mogelijk een beetje afreageer op mijn vriend. En aan de ene kant denk ik dan, je snapt niet hoe dit voelt! En aan de andere kant voel ik me schuldig voor het feit dat ik me echt als een heks kan gedragen 🙈.
4 maanden geleden
Reactie op Sickgenius
Mag ik dan ook klagen dat ik waarschijnlijk de enige manier in deze app ben ...
Mijn vriend zit ook op deze app. Niet de enige man hahaha.
4 maanden geleden
Reactie op Lottielot2
Mijn vriend zit ook op deze app. Niet de enige man hahaha.
Woehoe💪
4 maanden geleden
Bijna 2 jaar gewacht om zwanger te mogen worden. Rond de 40 prikken in mijn buik gezet en een eicelpunctie gehad. Na de 3e terugplaatsing eindelijk zwanger! Dan mag je van jezelf niet meer klagen, maar ik doe het toch.
Wat voel ik me beroerd al 4 dagen alleen maar misselijk, overgeven en slapen. Heb ik daar dan al die moeite voor gedaan? 🙈Zwanger zijn zou toch leuk moeten zijn?!
4 maanden geleden
Reactie op Janine1995
Bijna 2 jaar gewacht om zwanger te mogen worden. Rond de 40 prikken in mijn ...
Tuurlijk mag je klagen! Dat iets heel veel moeite heeft gekost, betekent niet dat alles magisch moet zijn als het gelukt is. Zwanger zijn is heel zwaar, en niet altijd leuk. Vrouwen die doen alsof alles rozengeur en manenschijn is, hebben of geluk, of liegen keihard.
4 maanden geleden
Dat ik zo baal van de slechte band met m’n moeder. Heb ik eindelijk het idee om misschien weer eens met haar af te spreken, heeft ze weer een actie die zo naar is dat het hele idee weer uit m’n hoofd verdwenen is.
Het blijft toch je moeder.. maar dat kan ook niet de enige reden zijn om het contact te verbeteren.
4 maanden geleden
Reactie op ChloeLucifer
Dat ik zo baal van de slechte band met m’n moeder. Heb ik eindelijk het ide ...
ik heb hetzelfde met mijn moeder. geen contact. naar mijn gevoel behandel ze mij niet als haar dochter.
ik hoor alleen wat van haar met verjaardagen enz verde niks kan ook totaal niet op haar bouwen met niks.
4 maanden geleden
Reactie op Suzzn
ik heb hetzelfde met mijn moeder. geen contact. naar mijn gevoel behandel z ...
Ik had hetzelfde met mijn ouders na de geboorte van mijn eerste. Haar eerste jaar hebben ze niks van meegekregen. Toen besloten dat door onze ruzie zij wel gewoon haar opa en oma moest kennen en nu 8 jaar later zijn opa en mijn dochter twee handen op 1 buik. De band tussen ons is niet goed maar we kunnen met elkaar door 1 deur en de kleine meid merkt er niks van.
4 maanden geleden
Reactie op Suzzn
ik heb hetzelfde met mijn moeder. geen contact. naar mijn gevoel behandel z ...
Wat vervelend om te horen! Wel fijn om wat herkenning te lezen, dankjewel daarvoor.
4 maanden geleden
Reactie op Sickgenius
Ik had hetzelfde met mijn ouders na de geboorte van mijn eerste. Haar eerst ...
Wat fijn dat dat een optie is! En knap dat jullie het voor elkaar krijgen om de kleine er niks van te laten merken.
Een band tussen de kleine en mijn moeder zou ik vooral willen voorkomen voor zijn veiligheid, dus misschien moet ik dan ook stoppen om zelf een relatie met haar te willen. Ik heb hier nooit zo over nagedacht.
Dankjewel voor je reactie!
4 maanden geleden
Reactie op ChloeLucifer
Wat fijn dat dat een optie is! En knap dat jullie het voor elkaar krijgen o ...
Ik snap helemaal wat je bedoelt! Ik heb voor mijn zwangerschap al het contact al verbroken vanwege veiligheidsredenen voor mijn baby en heb er na 6 jaar nog geen dag spijt van gehad.
Ik ben alleen maar meer gekwetst door het feit dat mensen zo slecht kunnen zijn voor kinderen en dat ik dat zelf heb moeten meemaken. Wij willen onze kinderen liefde, warmte en veiligheid meegeven in de opvoeding en mijn ouders passen daar niet tussen.
Omdat je een bloedband hebt betekent niet dat je ze iets verplicht bent.
Het is even doorbijten omdat je toch blijft hopen op verandering maar ik heb zo ontzettend veel rust gekregen nadat het contact was verbroken.
4 maanden geleden
Reactie op Melissa812
Ik snap helemaal wat je bedoelt! Ik heb voor mijn zwangerschap al het conta ...
Ja precies dit. Ik weet ook van mezelf dat ik niet iemand bent die contact volledig verbreekt, maar ik ben niet (meer) verantwoordelijk voor hoe zij zich voelt. En voel me niet meer verplicht om te zorgen dat de kleine en zij een relatie krijgen.
Mocht hij daar later vragen over krijgen dan zal ik die allemaal beantwoorden.
4 maanden geleden
Reactie op Melissa812
Ik snap helemaal wat je bedoelt! Ik heb voor mijn zwangerschap al het conta ...
Voor mij het zelfde. Contact 5 jaar geleden verbroken en heb meer rust dan ooit. Mijn man en ik zijn ook veel meer naar elkaar toegegroeid zonder dat mijn moeder ons uitelkaar probeerde te drijven
4 maanden geleden
Dat ik mij zo mega chagrijnig voel. Ik kan niet zo goed tegen dingen die ik niet in de hand heb. Ik voel me bijna schuldig tegenover man en mini in de buik. Het lijkt alsof ik niet blij ben dat ik zwanger ben, maar dat is het niet. Ik voel me niet mezelf, denk dat iedereen al ziet dat ik zwanger ben, vind het wachten tot de eerste echo vreselijk.. en ik kan ee niet goed tegen om met dit grote geheim om te lopen. Ik wil eigenlijk alleen maar de hele dag in mn bubbel tv kijken en op de bank hangen, maar dat gaat helaas niet🙈 Ik moet gewoon werken en mijn man heeft nog vakantie en we hebben nog een hele energieke peuter om denderen. Zijn we al 13 weken? 😰
Zo als dit geen klagen is, oeps…🙈