33 Reacties

vorige week

Er was in mn vorige geboortegroep iemand die zelf de hanger zegmaar voor de boxmobiel had gemaakt. Zag er echt heel tof uit. Zelf ben ik totaal niet creatief, veel verder dan een kleurplaat kleuren kom ik niet 😂

vorige week

Leuk! Ik ben ook sinds kort begonnen met haken. Ik heb al een dekentje en knuffel gemaakt en ben nu bezig met een vestje voor onze kleine

vorige week

Super leuk 😍 heb een dekentje gehaakt maar veder kom ik hellaas niet 🙈

vorige week

Reactie op Baby1326

Leuk! Ik ben ook sinds kort begonnen met haken. Ik heb al een dekentje en k ...
Lief😍

vorige week

Reactie op Lilymy

Super leuk 😍 heb een dekentje gehaakt maar veder kom ik hellaas niet 🙈
Ik heb het mutsje met deze video gemaakt vond het makkelijk te volgen! https://youtu.be/CyG9RHFXV1Q?si=u5WFvu4s8mmxQBwa

vorige week

Voor de eerste veel kleertjes genaaid, nu van plan een boxkleed te maken. We zitten alleen in een verhuizing dus ik kom er nog niet aan toe, net als het geboortepakje.
Ik heb 2 boxkleden gemaakt en het newborn pakje dat ik gekocht heb voorzien van borduursel met een egeltje (haar werknaam) en haar naam. Mijn man en ik hebben ook allebei een trui met een egeltje erop geborduurd voor als we echos hebben haha, soort support trui😂 en ik heb een mobiel van vilten bosdiertjes gemaakt want dat is het thema van de kamer

vorige week

Ik heb me gewaagd aan een babynestje met de naaimachine. Iets kleiner uitgevallen dan gepland haha. Dus middag doe ik binnenkort nog nieuwe poging. Iemand nog leuke makkelijke andere ideen op de naaimachine? Geen kleertjes want ik ben niet zo geduldig

vorige week

Reactie op Karlijnelisa

Ik heb me gewaagd aan een babynestje met de naaimachine. Iets kleiner uitge ...
Ik heb hier een bal en bijtring en een maan en ster gemaakt voor aan de wandelwagen of in de box. Speelgoed dus. Om eerst te kijken of dat ging lukken

Reactie op Karlijnelisa

Ik heb met de naaimachine een boxkleed gemaakt en ik wil nog zon activiteitenkubus maken een keer:)

vorige week

Nog 2 projectjes af! En ik kan gelijk nog 2 paar maken want m’n schoonzusjes krijgen ook allebei een kleintje in dezelfde periode 😄

vorige week

Heeft er iemand een patroon voor voedingskussenhoes? Gewoon een ‘normale’ langwerpige, niet zo’n hele ronde. En is dat een haalbaar project voor een onervaren naaister?

Reactie op ELCD

Heeft er iemand een patroon voor voedingskussenhoes? Gewoon een ‘normale’ l ...
Als je er al eentje in huis hebt, dan kun je die overtrekken en tel je bij het knippen overal 2cm bij op. Leuk beginnersproject! Misschien moet je eerst wat rechte stukken proberen met je naaimachine voor je de bocht omgaat en het makkelijkste (en goed voor kussenhoes) is een katoenen stof zonder stretch. Have fun!
Ik heb bij de HEMA een hele leuke haakset gekocht voor een knuffeltje. Ze hadden een aapje, schaap of konijn 😍

vorige week

Reactie op Baby1326

Leuk! Ik ben ook sinds kort begonnen met haken. Ik heb al een dekentje en k ...
Heeeel leuk en mooi (gedaan) dit! Ik ben zelf niet zo crea bea, maar mijn moeder haakt al bijna 60 jaar dus heb heel wat dekens, vesten, truien, sjaals etc voorbij zien komen 😆 Dit vind ik echt heel cute, ga vragen of ze dat ook wil maken voor mij😁 Of misschien moet ik het zelf ook maar eens gaan leren 😋

vorige week

Reactie op Rosa ‘24

Heeeel leuk en mooi (gedaan) dit! Ik ben zelf niet zo crea bea, maar mijn m ...
Ik vind het echt super rustgevend om te doen! Dit patroon komt uit een boek wat ik bij de bibliotheek had gevonden en samen met ChatGPT en tutorials op wolplein.nl lukt het nog best aardig ook haha

vorige week

Reactie op Karlijnelisa

Mocht je toch aan kleertjes willen beginnen: het Oliver broekje is echt heel makkelijk, je moet alleen de boordjes iets aanpassen (of weglaten).

6 dagen geleden

Hier ook druk met haken. Heb inmiddels twee dekentjes voor in de wagen gehaakt. Een aantal mutsjes en gisteren een octopus (met 6 tentakels 🤣) afgemaakt. Zou kleertjes heel leuk vinden maar heb altijd het idee dat ik dat niet kan.

6 dagen geleden

Reactie op Saar27

Hier ook druk met haken. Heb inmiddels twee dekentjes voor in de wagen geha ...
Dat dacht ik sws van haken. Was er al 100x aan begonnen en weer in de hoek gegooid omdat het niet lukte. Maar nu ineens met de goede video had ik het door😅 Mss gewoon proberen en als het niks wordt haal je het gewoon weer uit😂

6 dagen geleden

Reactie op Saar27

Hier ook druk met haken. Heb inmiddels twee dekentjes voor in de wagen geha ...
Oh en bij deze nog een foto van een deel van de creaties.