262 Reacties

5 maanden geleden

Hoihoi ik ben Michelle, 24 jaar en ben er zojuist achter gekomen dat onze grootste wens in vervulling mag gaan! 2 under 2🥹 wij hebben dus al een dochtertje die begin deze maand 1 is geworden dus zij zal 1 jaar en 8/9 maanden zijn als ze grote zus wordt! Officieel staat er dat ik 26 februari ben uitgerekend. Mijn vorige zwangerschap duurde ook 41,5e week dus vandaar dat ik toch liever aan sluit bij maart! De vorige keer werd het ook juni ipv mei en vond het toen jammer dat iedereen allang was bevallen haha🥰

5 maanden geleden

Hoi ik ben Aurelia en ook zojuist achter gekomen dat de 2e op komst is! 🥰 mijn zoontje is nu 14 maanden (april 2024) maanden dus ook 2 under 2 straks! Zo spannend vind ik het allemaal weer maar ook zo blij!!

5 maanden geleden

Hoi allemaal, Ik ben Julia. Ik ben 24 jaar oud. Ik ben afgelopen mei getrouwd met mijn man. Hij wordt donderdag 33 jaar. Wij hebben nog geen kinderen maar werken beide wel met kinderen, ik als gastouder aan huis en hij in het basisonderwijs. Mijn uitgerekende datum is 27 feb maar aangezien je eerste kind vaak langer blijft zitten verwacht ik dat ons kind begin maart komt! Vandaar dat ik me hier aanmeld. Ik hoop dat jullie dat goed vinden.

5 maanden geleden

Hoihoi, ik kom me ook voorstellen! Ik ben Lotte, 32 en getrouwd. Wij hebben al een dochter van 2 (april ‘23) en nu zwanger van nr2 🤩 Ik ben uitgerekend op 22feb, maar m’n dochter bleef ook zitten tot 41+5, dus ik vermoed dat dat deze keer ook wel weer zal gebeuren, dan zal dat dus begin maart zijn 🫶🏻 Zo zo blij en dankbaar!

5 maanden geleden

Hoihoi, mijn naam is Mandy, 25 jaar oud en gisteren & vandaag een positieve test met 3w4d! Mijn vriend (27jr) en ik zijn dolgelukkig want dit is onze grootste wens! Op basis van mijn laatste menstruatie zal de uitgerekende datum 27 februari zijn, maar kan natuurlijk ook maart worden. Als alles goed blijft gaan, wordt. Dit ons eerste kindje! Echo staat voor 22 juli gepland 🥰

5 maanden geleden

Hoihoii, Mijn naam is Dilara, ik ben getrouwd en 25 jaar oud. 3 maanden geleden helaas een miskraam gehad met 15 weken. En vandaag digitaal getest en zwanger!! We zijn zo dankbaar dat we dit opnieuw mogen meemaken kan niet wachten🥹😍 voor nu ben ik rond 4 maart uitgerekend🙈

5 maanden geleden

Hi! Ik ben Lot en ik heb eind maart, bij de 10 wk echo, helaas geen kloppend hartje gezien en daarna een miskraam moeten opwekken wat al met al een maand duurde. Inmiddels weer 1x ongesteld geweest en nu met 3+4 wk een lichte positieve test. Ik vond t doodeng en durf het nog niet te geloven maar hoop zó dat het nu goed gaat.❤️

5 maanden geleden

Jamie Zwanger van de 2e, de 1e is geboren op 5 december 2024, dus nu 6,5 maand🩵 Toen bevallen met 42+1 😅 Dus heel benieuwd hoe het deze keer gaat lopen. Uitgerekend 27 februari, maar ik denk zelf eerste week maart. Wij zijn getrouwd tijdens mijn eerste zwangerschap.

5 maanden geleden

Reactie op Michellebabymei2024

Hoihoi ik ben Michelle, 24 jaar en ben er zojuist achter gekomen dat onze g ...
Leuk! Mijn dochter is gister ook 1 geworden. Heb ook een meid van 17 jaar 🤭 Ik heb nog geen echo gehad, maar wellicht wordt dit ook een februari kindje. De test gaf vorige week 3/4 weken aan 😊

5 maanden geleden

Hola, Mijn naam is Pam, 25 jaar en aankomende 22 juli zal ik in het huwelijksbootje stappen met m’n lieve vriend. Wij zijn 7.5 jaar samen. Gisteren een positieve zwangerschapstest(en😅) gehad en vermoedelijk zal begin maart mijn uitgerekende datum zijn!

5 maanden geleden

Ik ben Charlotte, 35 jaar en test vandaag positief🥰 (overmorgen nod). Voor de 2e. Wij hebben een dochtertje rondlopen van bijna 1,5! Kan het nog amper gelovem

5 maanden geleden

Ik ben Frankie, 31 jaar en ben 1,5 jaar samen met mijn vriend. Afgelopen maandag mijn eerste positieve test gehad (ronde 4 was het raak). Ik ben op 1 maart uitgerekend. 💕💙

5 maanden geleden

Hey! Gisteren 4 dagen voor tijd positief getest met de early! Uitgerekende datum zou 2 maart zijn! Ik ben Corine, 29 en mama van 2 meiden van 5 en 6, dus het is weer even geleden dat ik zwanger was hihi :) heel spannend weer, maar ook superleuk!! En: in 1x raak dus kon het bijna niet geloven ;) na maandag maar even aanmelden bij de verloskundige! Me neus doet het alweer superieur deze ronde 😂😂😂

5 maanden geleden

Reactie op Mama_van_2_

Hey! Gisteren 4 dagen voor tijd positief getest met de early! Uitgerekende ...
😂

5 maanden geleden

hoi, ik meld me ook hier! ik ben Fleur, 32 jaar en zwanger van mijn eerste kindje :) ik had al een paar dagen last van gekke krampen in mijn onderbuik en daarom gisteren getest: knalpositief. een paar dagen voor mijn verwachte menstruatie. het besef moet nog een beetje komen, want ik had niet verwacht al zo snel zwanger te raken, maar het is superwelkom ❤️ uitgerekende datum is (als alles klopt) zo rond 4 maart 2026

5 maanden geleden

Hi, Ik ben Loes en ik ben 27 jaar. Samen met mijn man hebben we een zoontje van 9 maanden oud. Als alles goed mag blijven gaan, zal mijn uitgerekende datum rond 5 maart zijn. Ik ben heel benieuwd hoe de komende weken gaan zijn, omdat ik helaas vorige met met 5 weken een miskraam heb gehad. We blijven hoop houden dat het deze keer goed blijft gaan🫶🏻. Ik wens jullie allemaal een goede zwangerschap toe!🩵🩷

5 maanden geleden

Reactie op Loes1998

Hi, Ik ben Loes en ik ben 27 jaar. Samen met mijn man hebben we een zoontje ...
Wow super toevallig! Hier dochtertje van 9,5 maand, ook 27 jaar en nu net weer zwanger. Uitgerekende datum staat nu op 2 maart ongeveer 🤭

5 maanden geleden

Reactie op from1997

Wow super toevallig! Hier dochtertje van 9,5 maand, ook 27 jaar en nu net w ...
Oh wat toevallig zeg! Heel leuk! 🩵🩷

5 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben Lotte, 26 jaar. Mijn man is 29 jaar. Na 8 maanden proberen hebben wij nu eindelijk een positieve test in handen voor ons eerste kindje. We zijn ontzettend blij maar vinden het ook allemaal erg spannend. Voor iedereen een goede zwangerschap 🍀

5 maanden geleden

Hallo allen! Hier een dochtertje van 9,5 maand en mijn uitgerekende datum voor nu staat op 2 maart. Vandaag zou normaal mijn periode startten maar afgelopen vrijdag al een licht streepje zichtbaar op early test😍