202 Reacties
4 maanden geleden
Vandaag ben ik 4 weken en 5 dagen zwanger en mijn buik is ontzettend opgezet.
Normaal heb ik een strakke buik, maar nu lijk ik voor mijn gevoel al maanden zwanger. Op de weegschaal zie ik dat ik 0,5 kilo ben afgevallen afgelopen week. Ik vermoed dat het door mijn (gebrek aan) stoelgang komt…
4 maanden geleden
Hier een 4 weken en 6 dagen zwangerschap! Al 3 kinderen 😊 wegen doe ik echt nooit!! Dus daar kan ik niks over zeggen. Maar ik heb een voorgevel momenteel 😂 buikje is volgens liefje wel erg zichtbaar

4 maanden geleden
4 weken 6 dagen. En mijn favorite broek zat echt strak. Dag erna zag ik toch ook wel een buikje. Enorme dip in mijn zelfbeeld (dit kan toch niet nu al?) Gelukkig dus wel.
Dit is mijn 2e zwangerschap. Bij mijn eerste kwamen mijn zwangerschaps symptomen veel later. Ik wist bijvoorbeeld bij 6 weken pas dat ik zwanger was en met 8 a 9 weken kreeg ik de symptomen. Ook viel ik enorm af. Dat is met deze zwangerschap heel anders.
4 maanden geleden
Reactie op Patronkell31
Hier een 4 weken en 6 dagen zwangerschap! Al 3 kinderen 😊 wegen doe ik ech ...

Ik ben in verwachting van mijn 3e mijn buik ziet er ook zo al uit! Wegen kan idd confronterend zijn maar ik dacht wel ik weeg mezelf wel voor mijn 1e echo liever thuis dan dat ik moet wegen bij de verloskundige een of andere reden hou ik daar niet van
4 maanden geleden
Reactie op Silora ☀️
Ik ben in verwachting van mijn 3e mijn buik ziet er ook zo al uit! Wegen ka ...
Dat kan ik snappen, alleen hier heb ik geen eens een weegschaal 🙈 ...
4 maanden geleden
Geen idee hoeveel weken.
Was voor ons best onverwachts omdat ik wel gewoon een “periode” had.
Dacht een paar weken lang dat ik heel dik werd. Dus ingeschreven bij de sportschool en ik ga zelfs de zwem4daagse doen. #oeps 🙈😂

4 maanden geleden
Ik ben nog maar 4 + 2 en ik heb ook al een buikje. Vorige maand een miskraam gehad en daarna werd mijn buik weer plat en nu is mijn buik meteen weer opgezet. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook meteen al een buikje en dat was van een tweeling. Ik ben nu dus ook erg benieuwd hoeveel er nu in mijn buik zitten.
4 maanden geleden
Ik ben vandaag 5 weken. In de ochtend ben ik superdun, in de avond lekker opgeblazen. Dacht vanavond echt hoe ga ik dit nog verbergen voor een familie etentje wat ik had.
4 maanden geleden
Hier ook al een beetje zichtbaar op bijna 5 weken. Het is ook de tweede dus gaat sneller. Zijn geloof ik op deze termijn vooral je darmen die het veroorzaken😅
4 maanden geleden
Vandaag 7+2 en ik begin wel al een klein buikje te zien. Stond vanmorgen echt een half uur voor mijn kast te bedenken wat ik aan moest doen dat het niet zo erg zou opvallen 🙈
4 maanden geleden
Nu week 7+3, en mijn buik & borsten groeien zeker al, buik waarschijnlijk door vocht en stoelgang overigens!
Ik merk wel dat mijn buik hoger zit en steviger is dan het "buikje" waar ik me voor mijn zwangerschap druk over maakte. Daarbij ben ik ook best al wat aangekomen, tussen de 2 en 4 kilo, wisselend per dag.
Het zal allemaal wel zo horen, ik let gewoon op mijn eten en blijf actief en als mijn lichaam dan toch veranderd dan hoort dat bij die kleine :)
3 maanden geleden
Hier ook best een bolle buik, 8+2 🥰 Ik pas echt veel broeken al niet meer, vooral in de avond barst ik uit mijn voegen.