6 Reacties
3 uur geleden
ik heb hier ook last van heb ook zittend beroep maar moet wel reizen na me werk soms trekt het terug soms niet tevaak harde buiken of als aanhoudt is niet goed is mij verteld. ik ga aankomende maandag al met verlof moet nog tien weken maar ik word eerder ingeleid omdat ze te hard groeit. en heb meerder klachten nu dus wil me rust gewoon pakken
2 uur geleden
Ik werk in de gehandicaptenzorg op een woning met lvg ( normaal emvb)
Ik ben sinds vorige vrijdag van 25% naar 70% ziektewet gezet ivm harde buiken met kleine stukjes lopen.
Maandag een lange dienst en zie er tegen op, ook omdat ik sporadisch harde buiken heb afgelopen 2 dagen. Vk gesproken en morgen urine inleveren. Ze zei ook als t niet gaat, moet je je ziekmelden en ik twijfel
9 minuten geleden
Ik werk normaal 27 uur (3 dagen) in de kinderopvang op een babygroep van 0-2 jaar. Maar sinds een maandje 2 dagen op aanraden van mijn VK ivm veel harde buiken, bandenpijn en rugpijn.
Nu ga ik in het nieuwe jaar naar 1 dag werken. Dit kwam vanuit mijn manager omdat ze ziet dat ik tijdens het werken wel veel last heb maar ik dit niet aangeef en maar door blijf gaan. Naar 2 dagen gaan vond ik al erg lastig en vervelend. 馃檲 Ben wel erg blij dat ze zo meedenkt! 馃馃徏
En inderdaad de dagen dat je vrij bent heb je extra veel last als je tijdens je werk veel pijn hebt. Ik heb nog steeds goede dagen en slechte dagen, maar de slechte dagen worden door de rust nu wel wat minder! 馃憦馃徏