832 Reacties
2 maanden geleden
Wat denken jullie meisje of jongen?
We zullen het pas zeker weten bij de geboorte, maar mijn schoonzusje hield zich bezig met de theorieën en nu ben ik wel benieuwd wat anderen denken

2 maanden geleden
Reactie op FantastischeLynx341661
Wat denken jullie meisje of jongen?
We zullen het pas zeker weten bij de g ...

Ik weet niet goed of de nub hier te zien is…
2 maanden geleden
Reactie op MoonAndSun
Ik weet niet goed of de nub hier te zien is…
Ik zelf zie hem ook niet echt maar ook te weinig verstand van ik zal nog eens een andere erbij zetten van dezelfde echo

2 maanden geleden
Reactie op FantastischeLynx341661
Ik zelf zie hem ook niet echt maar ook te weinig verstand van ik zal nog ee ...

Oeh lastig, ik zie wel een nub maar vind het lastig om te zien of deze nu meer in een driehoek staat tov de ruggengraat of dat het recht door loopt 😅. Misschien zijn er kenners die het zien?
2 maanden geleden
Weten jullie naar welke cirkel ik moet kijken? Dit is een 13,2 weken echo (tussen de beentjes) Bovenste lijken 2 streepjes van een meisje en daar onder lijkt een piemeltje.

2 maanden geleden
Reactie op MoonAndSun
Oeh lastig, ik zie wel een nub maar vind het lastig om te zien of deze nu m ...
Toch dankjewel voor de moeite te nemen en ja zou leuk zijn als iemand iets bruikbaars ziet☺️
2 maanden geleden
Reactie op Joininlove 🩷
Weten jullie naar welke cirkel ik moet kijken? Dit is een 13,2 weken echo ...

Ik had bij mijn echo ook zo’n streep waardoor ik denk een jongen, maar als ik dan pottyshot foto’s zie van andere babies bij dezelfde termijn dan is het toch echt bij andere al beter te zien als het een jongen is.
Dus ik ben bang dat je nog een aantal weken moet wachten tot je zekerheid hebt 😅. Ga je een geslachtsbepalingsecho doen?