188 Reacties

2 maanden geleden

Bij mijn eerste was ik nog geen 10 kg aangekomen en na een week weer op gewicht en nu zit er al 2.5 kg aan. Denk dat er nu wel meer bij komt. 🙈

2 maanden geleden

Hier eerst 3kg aangekomen de eerste 12 weken. En sinds deze week nog ik ineens met kleine beetjes afvallen. Het vele gewicht al op die paar weken maakte mij eerst onzeker, maar nu weer onzeker door het afvallen. Ik heb niets veranderd aan mijn eet patroon en eet gezond met af en toe ook eens toegeven aan wat lekkers idd. Ik heb geen eetbuien gelukkig en ik hoef ook niet over te geven. Maar ik hou het wel even in de gaten anders ga ik toch eens de verloskundige vragen of dit normaal is en überhaupt kwaad kan

2 maanden geleden

De eerste totaal 3kg aangekomen, ook dus meteen kwijt na de bevalling door het gewicht van de kleine/placenta. Nu weer erg misselijk en kan weinig binnenhouden dus al 1,5kg kwijt 🫣

2 maanden geleden

Vorige zwangerschap was ik in totaal maar 4 kg bijgekomen (en na de bevalling zat ik dus onder mijn startgewicht). Nu ben ik in 14 weken al 5 kg bij... Ik heb zooo veel honger...

2 maanden geleden

Ik ben mijn vorige zwangerschap 23 kg aangekomen, terwijl ik helemaal niet zo gek at. Na 6 maanden was dit er gelukkig al af. Nu alweer 2 kg aangekomen dus ik ben heel benieuwd.

2 maanden geleden

Nu met 14 weken 3,5 kilo erbij gekomen. Juist door de misselijkheid is mn eten slechter. Vorige zwangerschap was ik in totaal denk ik 18 kilo aangekomen en na 2 weken was er alweer 16/17 kilo af. Maak me daar ook niet zo'n druk om. Ik ben nu wel te zwaar eigenlijk, dus ik probeer niet te veel aan te komen in deze zwangerschap.

2 maanden geleden

14 weken en nog niks aangekomen.

2 maanden geleden

14 weken en 7 kilo aangekomen. Ik let wel wat meer op als in het begin nu! Maar ben er oké mee. Zolang ik de dagen vol houd vind ik dat veel belangrijker!

2 maanden geleden

15+3 weken, halve kilo aangekomen

2 maanden geleden

Hier met 14 weken nog niks aan gekomen, eet wel wat meer dan normaal. Dus ben benieuwd hoelang het nog duurt.

2 maanden geleden

Ik heb HG en ben inmiddels al 6,7 kilo afgevallen. Ben nu ruim 11 weken.

2 maanden geleden

14 weken en 3kg aangekomen

2 maanden geleden

Reactie op Hi hallo hi

14 weken en 3kg aangekomen
Ik moet wel zeggen het voelt alsof ik echt 6kg al ben aangekomen maar gelukkig zegt de weegschaal wat anders. Ik ook best ongezond 80% maar ik eet niet alles op if that makes sense😅

2 maanden geleden

Ik vind 77 kilo nog redelijk… ik had ook diabetes en ik woog 92 en voorheen voor de zwangerschap woog ik 65… ik kreeg op eengegeven moment ook hoge bloeddruk… Deze zwangerschap ervaar ik wel anders. Ben niet veel aangekomen en ervaar het tot nu heel anders gelukkig
Ik ben nu bijna 13 weken en nog geen grammetje aangekomen.. zelfs iets lichter dan voor de zwangerschap. Maar ik heb dan ook een hoger bmi dus genoeg reserves 😊

2 maanden geleden

15 weken en 6 kilo aangekomen. Moet wel zeggen ik heb hiervoor veel hormonen gespoten ivm ivf en daar ook de nodige kilo’s van aangekomen

2 maanden geleden

15+1 , 4 kg afgevallen. Begin me lichtelijk zorgen te maken dat er nog niks aan komt. Maandag controle bij de vk , hopelijk is het niet erg 🤷🏻‍♀️

2 maanden geleden

Ik ben 12+5 en ben een halve kilo aangekomen!

2 maanden geleden

Reactie op Jajanee

Ik vind 77 kilo nog redelijk… ik had ook diabetes en ik woog 92 en voorheen ...
Ja deze zwangerschap voelt voor mij ook heel anders! Ik viel de eerste weken 3 kilo af door het spugen, uitgedroogd aan het infuus gelegen en nu gaat het gelukkig met medicatie een stuk beter. Vorige keer had ik NERGENS last van. Maar toch maak ik me ergens wel weer zorgen! Vooral omdat ik met onze dochter van 4050 gram ben ingeleid met 37,5 week 🙈 de bevalling was een ramp en ik kon zelf ook echt niet meer lopen op het einde, mijn buik was MEGA (ikzelf ben 1.60 en weeg normaal 55 kg). ‘Gelukkig’ deze keer keizersnede!

2 maanden geleden

Ruim 14 weken en nu 2,5 kilo aangekomen