539 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op TamaraNales
Ik eet. Mijn lichaam geeft met de misselijkheid aan dat ik moet eten!😅
Jaa dat gaat hier helaas met pijn en moeite 🫣
4 maanden geleden
Ik had ook suprimal gehaald vorige keer, dat werkte heel fijn. Ijskoud water en waterijsjes hielpen ook wat
4 maanden geleden
Als de misselijkheid je echt belemmerd trek dan toch even aan de bel! Ik had het bij mijn eerste echo (in het ziekenhuis ivm ivf) aangegeven. Het bleek toch wel zorgelijk te zijn door het vele overgeven en toen heb ik goede medicatie gekregen. Ik wou dat ik dit eerder had gemeld, het gaat nu zoveel beter!
4 maanden geleden
Reactie op Janine1995
Als de misselijkheid je echt belemmerd trek dan toch even aan de bel! Ik ha ...
jaa klopt inderdaad! het is bij mij nu nog niet zo extreem dat ik super veel moet overgeven. Maar zeker belangrijk om in de gaten te houden
4 maanden geleden
Jaa dat gaat hier helaas met pijn en moeite 🫣
Haha bij mij soms ook met lange tanden hoor!🤣
4 maanden geleden
Iemand tips waar je fijne sportkleding kunt kopen voor tijdens de zwangerschap? Ik doe 2 keer in de week krachttraining, dus ben op zoek naar een squat proef setje 😅 ik heb normaal 2 leggings van stronger, maar deze zijn 80€ als zwangerschapslegging en vind ik wel prijzig voor maar een korte periode. Dus als iemand tips heeft hoor ik het graag☺️
4 maanden geleden
Reactie op Anoniem839291
Iemand tips waar je fijne sportkleding kunt kopen voor tijdens de zwangersc ...
Adidas schijnt ook een hele lijn aan zwangerschapskleding te hebben, en zie ze regelmatig in de aanbieding ook. Het kan trouwens ook nike zijn, terwijl ik dit typ twijfel ik aan mezelf haha, maar het is sowieso 1/2
4 maanden geleden
Reactie op Anoniem839291
Goede vraag, ik lees mee. Hoop voorlopig nog te blijven hardlopen dus wil daar wel een zwanger-proof broek voor
4 maanden geleden
Ik ben 8 weken zwanger (maandag mijn eerste echo, mega zenuwachtig) en sinds vandaag zijn mijn borsten een stuk minder gevoelig/pijlijk. Meer mensen die dit herkennen?
4 maanden geleden
Reactie op BehulpzameDroom181435
Ik ben 8 weken zwanger (maandag mijn eerste echo, mega zenuwachtig) en sind ...
Ik ben nu 8 weken en 2 dagen zwanger. Bij mij ook minder gevoelig. Afgelopen maandag een goede echo gehad! Volgens mij is het inderdaad normaal.
4 maanden geleden
Reactie op Anoniem839291
Ik heb ook een hele fijne van de h&m. Heerlijk stofje en Squad proof!
4 maanden geleden
Hi dames, denken jullie ook al na over bekkenbodem oefeningen? Ik lees dat vrouwen daar na de bevalling last van kunnen hebben, instabiliteit, verzakking e.d. zou her nut hebben om nu al de oefeningen te doen?
4 maanden geleden
Reactie op MoonAndSun
Hi dames, denken jullie ook al na over bekkenbodem oefeningen? Ik lees dat ...
Ja, heeft zeker nut! Ik heb door oefeningen na mijn eerste veel minder klachten gehad tijdens de 2e zwangerschap.
Wel een milde verzakking uiteindelijk door de bevalling maar ook daar geen klachten van dankzij oefeningen.
Je zou de postpartum fysio kunnen volgen die post vaak goede oefeningen. En sterkher volgens mij ook wel eens..