10 Reacties
gisteren
Ik zou zelf even langsgaan bij een filliaal of bellen. Soms kunnen zij in net wat andere systemen kijken. En niet geschoten is altijd mis
gisteren
Een vriendin van mij heeft toevallig de kinderwagen besteld 2 weken geleden en die komt pas eind januari. Geen meubel, maar wel een voorbeeld van een levertijd 🙃
18 uur geleden
Ik heb eind oktober mijn leverdatum aangevraagd (1e week december, dacht zo net na Black Friday). Kon toen ook wel eerder, volgens mij zelfs de week erop al (begin november). Alles was leverbaar (complete slaapkamer, kinderwagen), behalve de regenkap voor de wagen. Ben dan bijna 28 weken als het wordt bezorgd.
18 uur geleden
Wij zijn langs het filiaal gegaan, daar hebben we toen de set in 1 levering laten komen binnen 3 weken .
13 uur geleden
Ik zou opletten, veel dingen zijn vaak op voorraad of komen snel op voorraad. Maar wij hadden een co-sleeper besteld en die is inmiddels 2 keer verschoven qua levering . Zo erg dat de nieuwe leverdatum pas begin januari zal zijn (ik heb hem 20 september besteld en zou toen eigenlijk begin oktober komen)
Hebben dit ook met de kledingkamer nu maar die is maar 1 week opgeschoven.
Denk als je optijd besteld het wel goed moet komen.
Je kunt altijd klantenservice bellen zij zijn wel vaak behulpzaam en kunnen soms de precieze leverdatum zien