10 Reacties

Ik zou zelf even langsgaan bij een filliaal of bellen. Soms kunnen zij in net wat andere systemen kijken. En niet geschoten is altijd mis
Een vriendin van mij heeft toevallig de kinderwagen besteld 2 weken geleden en die komt pas eind januari. Geen meubel, maar wel een voorbeeld van een levertijd 🙃

gisteren

Reactie op Onseerstewondertje👶🏻

Een vriendin van mij heeft toevallig de kinderwagen besteld 2 weken geleden ...
Ik heb gisteren een kinderwagen besteld, die niet op voorraad was en die komt eind van deze maand al. Verschilt denk ik ook per merk en product
Ik heb eind oktober mijn leverdatum aangevraagd (1e week december, dacht zo net na Black Friday). Kon toen ook wel eerder, volgens mij zelfs de week erop al (begin november). Alles was leverbaar (complete slaapkamer, kinderwagen), behalve de regenkap voor de wagen. Ben dan bijna 28 weken als het wordt bezorgd.

18 uur geleden

Wij hebben afgelopen week met 20 weken alles besteld, de babykamer kinderwagen + overige dingen van de uitzetlijst. 12 december is alles binnen op voorraad en hebben ervoor gekozen om het in de kerstvakantie te laten leveren.

18 uur geleden

Wij zijn langs het filiaal gegaan, daar hebben we toen de set in 1 levering laten komen binnen 3 weken .

18 uur geleden

Hele babykamer leverbaar binnen 4 weken hier, komt over 2 weken.

17 uur geleden

Wij hebben vorige week een bedje daar besteld en die komt naar verwachting eind december… maar volgens mij verschilt het heel erg per item wat de levertijd is

17 uur geleden

Alles komt ruim optijd binnen hoor. Vaak 2-4 weken.

13 uur geleden

Ik zou opletten, veel dingen zijn vaak op voorraad of komen snel op voorraad. Maar wij hadden een co-sleeper besteld en die is inmiddels 2 keer verschoven qua levering . Zo erg dat de nieuwe leverdatum pas begin januari zal zijn (ik heb hem 20 september besteld en zou toen eigenlijk begin oktober komen) Hebben dit ook met de kledingkamer nu maar die is maar 1 week opgeschoven. Denk als je optijd besteld het wel goed moet komen. Je kunt altijd klantenservice bellen zij zijn wel vaak behulpzaam en kunnen soms de precieze leverdatum zien