7 Reacties

3 uur geleden

Ik ben super blij met die van medela. Maar draadloos werkte voor mij niet goed helaas ...

2 uur geleden

Reactie op Loutjeee

Ik ben super blij met die van medela. Maar draadloos werkte voor mij niet g ...
Waarom werkt dat niet goed ?

2 uur geleden

Ik hoor overal dat je een kolf beter pas kan aan schaffen al je kindje er al is en als de bv goed op gang is gekomen. En dan kan je een kolfcolsult doen dan krijg je juiste advies welk kolf geschikt voor jou is

2 uur geleden

Reactie op Lilymy

Ik hoor overal dat je een kolf beter pas kan aan schaffen al je kindje er ...
De reden dat ik hiernaar kijk, is dat ik borstvoeding wil geven, maar de kleine meid niet zelf aan mijn borst wil leggen. Ik wil volledig kolven en zodoende heb ik er dus eerst een nodig. Maar bedankt voor de tip, ik ga er zeker eens naar kijken.

2 uur geleden

Reactie op Vaantje1999

De reden dat ik hiernaar kijk, is dat ik borstvoeding wil geven, maar de kl ...
Mischien kan ook voor die tijd heb ik geen idee van. Ik zat ook de denken om dit keer een draadloze te nemen omdat ik wel kolf heb aan draad van advent die is wel fijn. Maar met nog kleintjes rond lopen leek me dat handig maar ik ben ook bang dat dag snel lekt en zo. Ik wil weer gewoon borstvoeding geven en kolven Als nodig is. Veder niet net als bij de 1e. Ben me er ook in aan het verdiepen en kijk als de baby er is wat ik ga doen

1 uur geleden

Reactie op Vaantje1999

De reden dat ik hiernaar kijk, is dat ik borstvoeding wil geven, maar de kl ...
Ook dan (juist dan) zou ik eerst huren, kan je verschillende merken uitproberen zonder dat je er meteen aan vast zit.

1 uur geleden

Reactie op Rana4AA

Ook dan (juist dan) zou ik eerst huren, kan je verschillende merken uitprob ...
Sowieso wordt een huurkolf aangeraden in het begin. Die zijn volgens mij altijd krachtiger dan eentje die je kan kopen. En dan daarna inderdaad een consult doen, zeker als je fulltime wil kolven.