9 Reacties
4 uur geleden
Man wat triestig , zelfde mee gemaakt. Zij was daar in ziekenhuis om bevalling mee te maken zonder te vragen of ik mij daar goed bij voelde dat de verpleegkundige zij dat ze weg moest .moeide met alles dat je maar kan denken. Ik weende veel als ik bevallen was. Stel je grenzen mss eens een stoute mond op zetten want daar heb ik veel te lang mee gewacht want zolang je dat niet doet weet ze dat het pakt en blijft dit verder gaan. Je hebt je rust meer dan nodig nu maar ook als je bevallen bent. Iedere zwangerschap is anders.
3 uur geleden
Pffffff, ik ben ook helemaal klaar met mijn schoonmoeder serieus. Waar zou ik beginnen 😂
3 uur geleden
Reactie op HarmonieuzeKlaver531785
Man wat triestig , zelfde mee gemaakt. Zij was daar in ziekenhuis om bevall ...
Wat heftig! En je partner? Wat zei hij dan?? Ik heb me partner gewaarschuwd, jij spreekt jouw familie aan en ik de mijne
2 uur geleden
Reactie op Loutjeee
Poeh wat heftig en hoe durft ze. 😱
Ja twas echt... En als het moederdag was moest hij bij haar gaan en dan leek het me te ver dat ik zij kijk ik ben zijn moeder en nu blijft hij hier was echt veel stres
2 uur geleden
Reactie op BetrouwbareVos509119
Wat heftig! En je partner? Wat zei hij dan?? Ik heb me partner gewaarschuwd ...
Ja men partner wou het maar niet zien maar na een tijd was het ook Klaar hij zag dat ik er onderdoor ging tuurlijk was voor hem ook niet gemakkelijk stond tussen 2 vuren en ik zweeg daar ook voor heeel lang voor hem maar na een tijd gaat dat gewoon niet meer
2 uur geleden
Reactie op HarmonieuzeKlaver531785
Ja men partner wou het maar niet zien maar na een tijd was het ook Klaar hi ...
Binnen duur zij ze al als ik zeg dat dat kind bij mij komt komt dat kind bij mij
27 minuten geleden
Geen tips, wel erkenning. Nog chagrijnig van gisteren dat ze “even” op de koffie kwam in de ochtend. Ging 13:30 weg….
Succes meis. Hoop dat het jou wel lukt om grenzen te stellen…