322 Reacties

oh wat leuk. ik ben zelfs 21 maart uitgerekend. gefeliciteerd ! 🩵🩷

3 weken geleden

Hoi deel 2 😊 ik merk wel dat ik snel griepig ben, nu ik zwanger ben

3 weken geleden

Reactie op Bowiesmom

Ja komt omdat omdat je minder weerstand hebt 😬 je pikt dan alles op 😪

3 weken geleden

Reactie op Bowiesmom

Heeft idd met je weerstand te maken. Ik ben normaal zo goed als nooit grieperig maar tijdens mn zwangerschappen is het om de maand zowat wel ff raak

3 weken geleden

Reactie op Bowiesmom

Ik ben inmiddels al bijna 2 weken ziek. Griep, buikgriep, zwaar verkouden, alles achter elkaar door. Ik vraag me op dit punt echt af of ik ooit (in deze zwangerschap) weer beter wordt 😪🤒

3 weken geleden

Reactie op Bowiesmom

Hier niet tot nu toe geen griep, maar de afgelopen 4 weken al last van verkoudheid en hoest aanvallen. 🥲 Komt inderdaad omdat je weerstand verminderd is als je zwanger bent. 😮‍💨

3 weken geleden

Ja ik heb ook echt de hele tijd een loopneus en blijf maar niezen, zo vervelend..

3 weken geleden

Reactie op Bowiesmom

Hier ook super snel ziek/niet fit, helpt het niet mee dat mijn zoontje elke keer vanalles mee neemt van de opvang.

3 weken geleden

Melden jullie je dan ziek? Of gewoon doorgaan? Ik had me dit keer wel ziek gemeld. En eerder in de zwangerschap ook. Omdat ik rust dan belangrijk vind.

3 weken geleden

Reactie op Bowiesmom

Melden jullie je dan ziek? Of gewoon doorgaan? Ik had me dit keer wel ziek ...
Ik kijk het per keer aan hoe ik me voel. Ga me niet voor elk hoestje ziekmelden, maar als ik me echt verrot voel en voel dat mn lichaam het nodig heeft dan wel

3 weken geleden

Hey! Zijn er nog meer 18 weken zwanger die hun kindje niet voelen? De placenta zit van voren bij mij en het is mijn 2e zwangerschap. Ik word er onzeker van..

3 weken geleden

Reactie op Loutjeee

Hey! Zijn er nog meer 18 weken zwanger die hun kindje niet voelen? De place ...
Hier ook (nog) niet hoor. Ook placenta aan de voorkant, had ik bij mijn eerste ook, toen begon ik echt pas tegen week 22 het duidelijk te voelen. Bij mijn tweede had ik hem wel achter, toen voelde ik alles inderdaad veel eerder.

3 weken geleden

Reactie op Ryrywire

Hier ook (nog) niet hoor. Ook placenta aan de voorkant, had ik bij mijn eer ...
Ah thnx. Fijn dat je reageert! Duurt dan ook zo lang vanaf wk 13 met de echo he.

3 weken geleden

Reactie op Loutjeee

Hey! Zijn er nog meer 18 weken zwanger die hun kindje niet voelen? De place ...
Ik ook nog niet. 17+3 en nog helemaal niets gevoeld. Ook placenta aan de voorkant

3 weken geleden

Reactie op Loutjeee

Ah thnx. Fijn dat je reageert! Duurt dan ook zo lang vanaf wk 13 met de e ...
Ik heb toevallig begin vorige week de geslachtsecho gehad, dat maakt het wachten tot de 20-weken echo wel een stuk dragelijker 🤭

3 weken geleden

Gaan jullie btw voor de 22 weken prik?

3 weken geleden

Reactie op Bowiesmom

Ik heb besloten om deze wel te nemen. En jij?

3 weken geleden

Reactie op Bowiesmom

Ik wel. Maar als heads up: gesprekken over vaccinaties worden niet toegestaan op dit forum omdat het nogal vaak vervelende discussies worden.

3 weken geleden

Reactie op Bowiesmom

Ja ik denk ik wel, maar ik moet het er nog wel met de verloskundige over hebben met de volgende controle om wat meer informatie te krijgen over hoe dit allemaal werkt.

3 weken geleden

Reactie op Ryrywire

Ik wel. Maar als heads up: gesprekken over vaccinaties worden niet toegesta ...
Ik wil geen discussie uitlokken.