Hoi deel 2 😊 ik merk wel dat ik snel griepig ben, nu ik zwanger ben
Ik ben inmiddels al bijna 2 weken ziek. Griep, buikgriep, zwaar verkouden, alles achter elkaar door. Ik vraag me op dit punt echt af of ik ooit (in deze zwangerschap) weer beter wordt 😪🤒
Hoi deel 2 😊 ik merk wel dat ik snel griepig ben, nu ik zwanger ben
Hier niet tot nu toe geen griep, maar de afgelopen 4 weken al last van verkoudheid en hoest aanvallen. 🥲 Komt inderdaad omdat je weerstand verminderd is als je zwanger bent. 😮💨
Melden jullie je dan ziek? Of gewoon doorgaan? Ik had me dit keer wel ziek gemeld. En eerder in de zwangerschap ook. Omdat ik rust dan belangrijk vind.
Melden jullie je dan ziek? Of gewoon doorgaan? Ik had me dit keer wel ziek ...
Ik kijk het per keer aan hoe ik me voel. Ga me niet voor elk hoestje ziekmelden, maar als ik me echt verrot voel en voel dat mn lichaam het nodig heeft dan wel
Hey! Zijn er nog meer 18 weken zwanger die hun kindje niet voelen? De placenta zit van voren bij mij en het is mijn 2e zwangerschap. Ik word er onzeker van..
Hey! Zijn er nog meer 18 weken zwanger die hun kindje niet voelen? De place ...
Hier ook (nog) niet hoor. Ook placenta aan de voorkant, had ik bij mijn eerste ook, toen begon ik echt pas tegen week 22 het duidelijk te voelen. Bij mijn tweede had ik hem wel achter, toen voelde ik alles inderdaad veel eerder.
Ja ik denk ik wel, maar ik moet het er nog wel met de verloskundige over hebben met de volgende controle om wat meer informatie te krijgen over hoe dit allemaal werkt.