343 Reacties

4 maanden geleden

Naar eigen berekening ben ik 4 maart uitgerekend en heb al een mooie echo gehad!😊

4 maanden geleden

Heee, wat leuk! Ik ben ook 1 maart uitgerekend. Heb op 22 juli mijn eerste echo, zo spannend 🤭

4 maanden geleden

Ik ben gisteren een weekje teruggezet dus als het goed is val ik nu ook in dit groepje. Natuurlijk nog afwachten tot de termijnecho voor meer duidelijkheid. 😊

4 maanden geleden

Mijn eigen berekening 1 maart uitgerekend & ook 18 juli eerste echo met 7+5 🙏🏻

4 maanden geleden

Wat hebben jullie de echo allemaal "laat" ik heb hem met 6 weken al gehad!

4 maanden geleden

Reactie op TamaraNales

En 25 juli de tweede

4 maanden geleden

Ik ben 5 maart uitgerekend. Omdat ik zwanger ben geworden met hulp van ovulatie inductie, heb ik 17 juli de eerste echo. Ben dan precies 7 weken. Wij konden een echo krijgen met 6 weken omdat ik in maart een miskraam heb gehad maar wij vonden zelf het risico te groot om geen kloppend hartje te zien, daarom een weekje langer wachten al duurt dat laatste weekje nu wel héél lang 😅

4 maanden geleden

Ik ben 4 maart uitgerekend! Eerste echo staat gepland op 7 augustus. Ben heel benieuwd

4 maanden geleden

Leuk dit groepje! Ik ben 4 maart uitgerekend. Volgende week vrijdag, met 7+2, de eerste echo. Wij vinden het zo spannend en hopen op een mooi kloppend hartje! 🍀

4 maanden geleden

Reactie op TamaraNales

Naar eigen berekening ben ik 4 maart uitgerekend en heb al een mooie echo g ...
Wat goed! Gefeliciteerd!

4 maanden geleden

Reactie op TamaraNales

Ze wilde hem het liefst met 8 weken pas omdat veel vrouwen minder ver zijn dan ze denken en als ze dan niks zien moeten ze mensen naar huis sturen met de mededeling dat ze volgende week terug moeten komen en dat is dan een hele lange week voor die vrouwen. Ik weet precies wanneer m’n ovulatie was vandaar dat ze 7+4 of 7+5 wel al doen

4 maanden geleden

2 maart uitgerekend. 21 juli eerste echo met 8 weken. Ben echt mega nerveus vooral omdat we afgelopen maart een miskraam hebben gehad

4 maanden geleden

Ik ben waarschijnlijk 5 maart uitgerekend. Maar zeker weten doe ik het pas 11 augustus als we onze termijn echo hebben 🥰

4 maanden geleden

Reactie op EllenfhB

Ik ben waarschijnlijk 5 maart uitgerekend. Maar zeker weten doe ik het pas ...
24 juli hebben wij onze eerste echo. Ben dan 8 of 7 weken zwanger 🩷🩵

4 maanden geleden

Reactie op EleganteTijger332026

Ze wilde hem het liefst met 8 weken pas omdat veel vrouwen minder ver zijn ...
hoe heb jij berekend vanaf je ovulatie?

4 maanden geleden

Reactie op TamaraNales

En 25 juli de tweede
Ik mocht ook een echo met 6 weken maar heb liever met 8 weken. Bij mijn vorige zwangerschap had ik namelijk met 6 weken een sterke hartslag en met 7 weken niet meer

4 maanden geleden

Reactie op Suzzn

Je kunt het ook op internet zoeken. Er zijn sites voor, bijvoorbeeld clearblue. Je moet dan de eerste dag van je laatste menstruatie invullen en je cyclus duur. Dan komt er een uitgerekende datum uit. Zal natuurlijk niet 100% kloppen, maar dan heb je wel een richting.

4 maanden geleden

Reactie op Suzzn

Als je niet een hele regelmatige cyclus hebt reken je vanaf 14 dagen voor je ovulatie

4 maanden geleden

Reactie op AffectieveDroom666878

Je kunt het ook op internet zoeken. Er zijn sites voor, bijvoorbeeld clearb ...
ah oke. ja de app had het al betekend voor me.. dus ik denk dat het ongeveer wel klopt.

4 maanden geleden

Reactie op EleganteTijger332026

Als je niet een hele regelmatige cyclus hebt reken je vanaf 14 dagen voor j ...
ik volgde me menstruatie met een andere app, die en deze app hebben 1 dag verschil van elkaar.