6 Reacties
gisteren
Als jij je zorgen maakt en haar vandaag nog niet gevoeld hebt zou ik zeker even je vk bellen. Daar zijn ze voor!
Al is het alleen maar zodat zij je even gerust kunnen stellen.
gisteren
Ik heb niet die placenta bilobata maar had vorige zwangerschap wel mn placenta voor en voelde heel weinig van wat mn zoontje deed.
Tegen mij zeiden ze dat ik zijn patroon moest gaan herkennen. Als hij normaal met een uur op mn linkerzij liggen 5x bewoog (ik zeg maar wat hoor) dan was dat goed als dat het weer was. Voelde ik hem maar 1x bijv moest ik even bellen.
Dat je controle maandag goed was betekend verder namelijk helemaal niks. Nu ga ik er natuurlijk vanuit dat het nog steeds gewoon goed is, maar ik bedoel meer van dat je niet om die reden niet moet gaan bellen, wat dingen kunnen nou eenmaal snel gaan.
Bel even de vk, nadat je even een uurtje op je linkerzij hebt gelegen en wat zoets hebt gedronken, ik moet ook echt contact zoeken van ze dan; op je buik duwen etc.
En ik zou met je vk echt even een soort plan uitwerken met wanneer je moet bellen en wat in jouw situatie werkt.
Maar onthoud alsjeblieft: ze vinden het absoluut nooit erg als je voor zoiets belt, dat zal elke vk je vertellen, ziekenhuis ook mocht je daar ooit heen moeten voor een ctg ivm minder leven gevoel. Ik ben vorige zwangerschap denk ik wel 5x in het ziekenhuis geweest voor allemaal checks en ze zeiden elke keer dat het goed was dat ik even alles liet checken.
Het is hun werk ook he!
gisteren
Reactie op Sierra-ashley
Ik heb niet die placenta bilobata maar had vorige zwangerschap wel mn place ...
Ja dat patroon herkennen vind ik erg lastig merk ik.
Ik heb nu een uur op mn linkerzij gelegen en een beetje geduwd enzo.
En nu eindelijk na 65 minuten voel ik een reactie.
gisteren
Reactie op StijlvolleMaretak061426
Ja dat patroon herkennen vind ik erg lastig merk ik.
Ik heb nu een uur op ...
Ja snap ik… ik zou toch even bellen en het bespreken, anders zit je straks de hele dag met een rotgevoel
gisteren
Reactie op Sierra-ashley
Ja snap ik… ik zou toch even bellen en het bespreken, anders zit je straks ...
Ik spreek net mijn man, die zegt ik heb de baby vanacht toen ik naar bed kwam en jij met je buik tegen mijn rug aan kwam liggen enorm gevoeld! Het leek alsof ze met haar vuistjes je hele buik verbouwde! En vanmorgen vroeg weer. (Toen ik nog sliep).
gisteren
Reactie op StijlvolleMaretak061426
Ik spreek net mijn man, die zegt ik heb de baby vanacht toen ik naar bed kw ...
Oohh dat is fijn!