33 Reacties

gisteren
Ik denk dat dit gewoon kan hoor. Je babykamer is al bijna klaar, wasjes kun je snel genoeg wassen en een wiegje is zo in elkaar gezet. De vlucht koffer hoeft pas vanaf 36 weken... Je ligt eigenlijk gewoon mooi op schema😉
Zolang jij niet het gevoel hebt dat je te laat bent en daar stress van krijgt, dan is dit helemaal prima

gisteren
Ik ga ook pas met 36 weken met verlof. Maar hier staat inmiddels de vluchtkoffer wel klaar en is de babykamer afgerond en zijn alle wasjes gedraaid. Mocht ze toch eerder komen dan zijn we daar in ieder geval klaar voor.

gisteren
Had een collega zij was ook totaal nog niet voorbereid
Alle vrouwelijke collega’s die moeder waren waren in de stress
En zij was heel relaxed, kindje nummer vier
Ach als ik nu beval dan krijg ik het toch nog niet mee
Zelf zou ik wel zorgen dat alles in huis is
En iets van een vluchttas (grote) deels klaar staat
Maar de punten op de I kan makkelijk in je verlos
Laat je niet gek maken
Maar wees ook bewust dat het vroeg kan komen

gisteren
Reactie op doreenk
Had een collega zij was ook totaal nog niet voorbereid
Alle vrouwelijke c ...
Ja het mijn 3e kindje en bij beide zwangerschappen was ik een week of zelfs 8 dagen later bevallen.. dus ergens denk ik heb nog tijd.. maar je weet nooit wat je lichaam of de baby gaat doen en wil oké het wel graag allemaal gedaan hebben.. maarja moet er niet teveel stress van krijgen.

gisteren
Oh ik ben bijna 36 weken en hier is nog niks klaar (kamer niet, vluchttas niet, was niet), en daar kreeg ik eigenlijk geen stress van want ik dacht dat komt allemaal wel tijdens mijn verlof. Maar nu door deze reacties voel ik opeens toch de druk om ook al wasjes enzo te gaan draaien 😅 maar je bent dus niet de enige!

gisteren
Haha hier ook nog een flinke to do lijst met inmiddels alweer 35+5... Ik ben dan wel met 34 weken met verlof gegaan, maar eerste week was de oudste ziek en nu de jongste. Dus voor de baby schiet het nog niet op... Alles wel in huis, maar het meeste ligt nog op de vliering en mag nog wel even uitgesopt worden eerst....
Echt relax is het niet meer, al geloof ik er ook in dat een baby maar weinig echt nodig heeft in het begin en de cosleeper staat klaar. En mocht de baby ineens nu al komen, tja dan moet ik m'n moeder of vriendinnen vragen het huis verder op orde te maken ;)

18 uur geleden
Ben ook 33+ weken en nog niks klaar maar wel alles in huis.
Het geeft misschien wat rust als je weet dat je voor de 37 weken bevalt dat je even in het ziekenhuis moer blijven, dan kan je andere aansturen voor de was en wiegje opmaken.

17 uur geleden
Haha ik zit me hier echt hardop af te vragen wat dat toch is met die wasjes🤷🏻♀️ Die zijn toch zo gedaan of vergeet ik een aspect waardoor het draaien van 2 a 3 wasjes weken kan duren 😂
Hier bijna 37 weken, het meeste is in huis en de rest komt wel

17 uur geleden
Mijn verlof start maandag, dus dan ga ik eend rustig beginnen!
Ik probeer wel alles rond de 37 weken klaar te hebben.
Met mijn eerste had ik alles met 36 weken al klaar, omdat ik twee vriendinnen had die met 36 weken ineens al bevielen. Bij mij werd het uiteindelijk 42 weken, dus dat was extra lang wachten en vervelen 🤣