188 Reacties

2 maanden geleden

Hier 28 weken, 6 kilo aangekomen.

2 maanden geleden

27 weken en 7 kilo 🥲

2 maanden geleden

28 weken. Tot afgelopen zondag + 7 kilo. Griep gehad en en toen weer 3 vanaf 😅

2 maanden geleden

29 weken en tik nu ook de 10 aan

2 maanden geleden

Hier 28 weken 4.5kilo

2 maanden geleden

Hier bijna 26 weken ik woog voor deze zwangerschap 92 en nu 99🙈 bij me eerste zwangerschap 5 jaar geleden ben ik 30 kilo aangekomen

2 maanden geleden

Hier 28 weken en 6,5 kilo erbij

2 maanden geleden

Ja hier ook als jij.. bijna 25 week ong 9.5 a 10 kilo .. volgens verloskundige.....is dit normaal ... mocht je een jongen dragen... ben je vaak meer kilo zwaarder

2 maanden geleden

Ik doe niet aan wegen maar het is overal een stuk ronder😆

2 maanden geleden

26 weken en 6 kilo aangekomen

2 maanden geleden

27 weken en 17kg……. Woog 60 nu 77, maar mn buik is ook wel echt mega. Voor de rest is het niet echt te zien, beetje wel natuurlijk maar niet wat je verwacht bij 17kg extra

2 maanden geleden

26 weken en ben 1,4 kilo aangekomen. Mag wel zo blijven aangezien ik een maand na de vermoedelijke bevallingsdatum trouw 😂🙈

2 maanden geleden

Morgen 26 weken en 8.5 kilo aangekomen

2 maanden geleden

26 weken en 3 kilo aangekomen

2 maanden geleden

27 weken ook omme nabij 10 kg 🙂

2 maanden geleden

Nu 24 weken zwanger en 8,5 à 9 kilo aangekomen. Dit is mijn derde zwangerschap bij de eerste ben ik 11 kilo aangekomen en in totaal bij de tweede 8,5 kilo. Dus nu gaat het wel heel hard voor mijn gevoel. Geen idee hoeveel ik uiteindelijk ga wegen :)

2 maanden geleden

26 weken en 13 kg. Pffff

2 maanden geleden

Hier 26 weken en om en nabij gelijk gebleven (eerste periode afgevallen helaas, dit is er nu weer bij)

2 maanden geleden

25+6 en 7 kg aangekomen

2 maanden geleden

Ik ben begonnen met ondergewicht en nu 7/8 kg aangekomen, dat was mn vorige 4 zwangerschappen wel anders (hele zwangerschap 30kg aangekomen) helaas was dat er na 2 maanden allemaal weer af