6 Reacties

17 uur geleden

Mijn zoontje is morgen 4 weken. Ik merk ook echt dat hij meer dorst heeft. Ik doe combi voeden leg hem lekker wat vaker aan en hij heeft gisteren over de hele dag 40ml meer gedronken. Ik heb zoiets van wij hebben ook meer dorst met dit weer dus die kleine ook. Lekker op je moedergevoel afgaan.

17 uur geleden

Die van ons krijgt daarom 10cc water niet ijskoud, dit helpt haar echt dat ze wat afkoeld.

17 uur geleden

Reactie op ms.melanie25

Die van ons krijgt daarom 10cc water niet ijskoud, dit helpt haar echt dat ...
Bij de baby EHBO heb ik geleerd dat je kinderen onder de 6 maanden beter geen water geeft (behalve om een flesje kv mee aan te maken natuurlijk). Hun nieren kunnen dat nog niet aan, waardoor ze mogelijk teveel natrium afvoeren en er zo een tekort ontstaat. Je kunt dan beter wat vaker voeden of de voedingen wat meer spreiden op de dag. https://www.jeugdengezinutrecht.nl/pagina/ouderschap/je-kind-beschermen/zomerhitte-en-kind/909133

15 uur geleden

Ik bied normaal om de 3 uur aan tenzij hij zelf al komt. Nu bied ik gewoon in elk geval zelf elke 2,5 uur aan en merk dat ie wat vaker tusendoor voor een paar slokjes komt.

13 uur geleden

Hier 1 fles extra vandaag van 100 cc, is nu 3 weken

9 uur geleden

Onze dochter vandaag precies 1 week. Vanochtend en vanmiddag dronk ze echt om de 1 a 1.5 uur. Nu slaapt ze wel sinds 17.30 in de box. Zal vast door de warmte komen.