15 Reacties

2 dagen geleden

Hier dochter van 24 mei. Ook elke 2 uur wakker in de nacht …

2 dagen geleden

Onze dochter is van 28 mei en het gaat hier sinds een paar dagen precies hetzelfde… We hebben de cosleeper weer in gebruik genomen. Soms gaat het wegleggen dan iets makkelijker en kunnen we troosten vanuit bed, zonder haar op te hoeven pakken. Al moet ik zeggen dat ze 9 van de 10x weer aan de borst belandt. Toevallig las ik zojuist het jaarboek van onze andere dochter (nu 3) dat zij ook rond deze periode heel slecht sliep. Tegenvaller: het duurde een paar weken bij haar 😅

2 dagen geleden

Hier ook, elke dutje en de avond is zo vermoeiden :/

2 dagen geleden

Reactie op Tess4335

Onze dochter is van 28 mei en het gaat hier sinds een paar dagen precies he ...
Wij hebben inderdaad het ledikantje bij ons op de kamer. Ze wilt gewoon echt helemaal niks, dat is zoo frustrerend. Dan haal ik haar uit bed en ga ik naast haar liggen, blijft ze gezellig liggen geiten terwijl ze steeds oververmoeider raakt. Wiegen is standaard krijsen, want huilen dat is het ook niet alleen meer🤣 het is echt heel zielig maar ik weet gewoon niet wat ik anders nog kan doen dan haar laten uithuilen

2 dagen geleden

Reactie op GracieuzeLelie201551

Hier ook, elke dutje en de avond is zo vermoeiden :/
Heftig he..
Pff hier ook, fijn die herkenning! Slapen is drama, inslapen duurt al weken soms wel 30min voor een slaapje van 20 min😅. Huilen maar niet getroost willen worden, speen uittuffen ook ‘s nachts. Ik ben kapot haha

2 dagen geleden

Reactie op GezelligeDennenappel484209

Pff hier ook, fijn die herkenning! Slapen is drama, inslapen duurt al weken ...
Jaa dit!! Wel fijn inderdaad die herkenning, werd er gewoon onzeker van

2 dagen geleden

Reactie op Rimojes

Wij hebben inderdaad het ledikantje bij ons op de kamer. Ze wilt gewoon ech ...
Ja, precies! Hartstikke gezellig tot het licht uitgaat. Dan breekt er paniek uit en wordt het inderdaad krijsen. Er zit denk ik niks anders op dan de mantra herhalen: ‘alles is een fase en gaat voorbij🤣’

2 dagen geleden

Reactie op Tess4335

Onze dochter is van 28 mei en het gaat hier sinds een paar dagen precies he ...
Ik lees het veel ook op dit forum dat de baby’s van rond de zes maanden ineens weer slechter slapen. Mijn zoontje ook, hij is van 21 mei. Bij de opvang zeiden ze ook al dat er rond de 6 maanden ook een soort slaapregressie is… en dan weer met 8 maanden… zo blijven we bezig 🫠

2 dagen geleden

Voor het nachtelijk wakker worden geen tips.. dat hebben wij ook al maaaanden. Hoewel het nu wel voorzichtig ieeetsje beter lijkt te gaan. Maar wij hebben haar wakkertijden verlengd. Weet je zeker dat ze moe genoeg is als je haar naar bed brengt? Of dat ze niet te veel/lang heeft geslapen overdag? Misschien kan je dat eens proberen. Sinds wij dat doen gaan de dutjes en het in slaap brengen voor de nachten zooo veel sneller!

2 dagen geleden

Wij hadden dit precies ook zo. Op advies van het consultatiebureau haar wakker tijd verlengt. Vanaf 1700 niet meer slapen tot ongv 8. Dan de laatste (pap) fles en naar bed. Sinds we dat doen gaat het echt een stuk beter. Ondanks vermoeidheid signalen was ze blijkbaar toch niet moe genoeg om aan de nacht te beginnen. Dit werd vermoed bij het consultatiebureau en blijkt in praktijk ook het geval. Wij waren goed 3 uur bezig om haar te laten slapen en nu, 10 minuten en ze is weg. Hopelijk heb je er iets aan. Succes!🫶🏼🍀

2 dagen geleden

Reactie op Cocokoala

Wij hadden dit precies ook zo. Op advies van het consultatiebureau haar wak ...
Ohh ik ga het eens een kans geven, toevallig slaapt ze nu ineeens heel rustig in. Zul je net zien, niks zo onvoorspelbaar als een baby 🤣

14 uur geleden

Helaas geen tips maar oooh wat herkenbaar. Hier ook vaak tot 23/24 uur ‘s avonds bezig met in slaap krijgen en vervolgens om de 2 uur wakker soms nog vaker 🥲

12 uur geleden

wellicht heb je het al uitgesloten, maar geen oorontsteking? Ons zoontje heeft nu blijkbaar aan beide kanten oorontsteking zonder dat we het door hadden. Alleen huilen bij het slapen voor de rest heel vrolijk & nu met zetpil gaat het slapen ook goed

10 uur geleden

Reactie op Rimojes

Wij hebben inderdaad het ledikantje bij ons op de kamer. Ze wilt gewoon ech ...
Is ze zich niet gewoon aan het verzetten tegen de slaap? Dat doet mijn zoontje namelijk altijd. Bij het krijsen blijf ik hem wiegen, net zo lang tot hij 'opgeeft' en in slaap valt.