18 Reacties

vorige week
Reactie op Ann21
Je kan ook een opblaaszwembad kopen dat is goedkoper. Let er alleen op dat ...
Dit wilde ik doen, maar iemand zei dat ze dan kunnen weigeren om het te gebruiken. Omdat het weer lager is en niet voldoet aan bepaalde regels...

vorige week
Ik heb er eentje gehuurd bij Verwondering voor €140 euro. Voor €10 extra kon ik er nog dingen als Thermometer, schepnetje en lampjes bijkrijgen maar leek mij niet nodig. Opsturen kon ook, dan moest je iets extra betalen en ik vond best een mooi bedrag terug als ik niet in bad ga bevallen uiteindelijk. Pakket ziet er verder netjes uit.
https://praktijkverwondering.nl/verhuur1/bevalbad

vorige week
Hou er rekening mee als je bad huurt, dat je eigenlijk ook nog set moet kopen met spullen zoals inleghoes, schepnetje, termometer, slang om water in bad te krijgen en pompje om eruit te krijgen… dat is ook niet goedkoop, maar misschien dat je dan op marktplaats er een bad kan bij kopen, dan is het wel goedkoper

vorige week
Heb een beval pakket gehuurd (klossen etc) en op de zelfde plek een bevalbad voor 180 euro. Is compleet en geen extra kosten en dan heb je ook ineens alles in huis voor de bevalling. Mocht je het bad niet gebruiken krijg je 120 euro terug.

vorige week
Check marktplaats ook! Daar verhuren mensen ook bevalbaden en een stukje voordeliger

vorige week
Reactie op xThinkerbelle
Dit wilde ik doen, maar iemand zei dat ze dan kunnen weigeren om het te geb ...
Het Intex Ocean Reaf zwembadje schijnt vaker gebruikt te worden en door sommide verloskenidgepraktijken te worden aangeraden. Ik ga toevallig maandag vragen aan de verloskundige of deze goedgekeurd word door hun. Hij heeft bijna dezelfde afmetingen en bodem en zijkanten worden opgeblazen. Hoes, pomp en slang heb ik toevallig nog ongebruikt van de vorige keer 😅

vorige week
Ik heb die van ons op bevallingsbaden.nl vandaan. Hebbdaar goede dingen overgehoord. Zou zelf niet voor een opblaasbadje gaan. Je wil echt een goed stevige rand om ook overheen te kunnen hangen, en er zitten ook grepen aan om je aan vast te kunnen houden 😊 deze was 180 met het meest complete pakket erbij. (Als je de losse doos erbij dicht houdt en je gebruikt hem toch niet, krijg je daar nog weer wat van terug)

vorige week
Je kan voor 160 ook een 2pers bevalbad huren, inclusief bezorging en binnenhoes en pomp etc: https://www.bevallingsbaden.nl
Zelf heb ik er bij de 1e voor gekozen om er een te kopen, ook via deze site. Bij de 2e hoefde ik toen alleen de binnenhoes, pomp en slang erbij te kopen weer en had ik het geld er al uit. Nu gebruik ik hem voor de 3e weer en tussendoor nog uitgeleend aan een vriendin en m'n zusje. Die is het geld meer dan waard dus!

vorige week
Reactie op babysparkles
Ik heb die van ons op bevallingsbaden.nl vandaan. Hebbdaar goede dingen ove ...
Haha ik was aan het typen terwijl jij je berichtje plaatste. Vanuit mij ook goede ervaringen ermee dus :)

vorige week
Reactie op Kleine braam
Je kan voor 160 ook een 2pers bevalbad huren, inclusief bezorging en binne ...
Hahaha ik heb dus perongeluk de 2p besteld. Wat een unit. Hopelijk past het allemaal goed en ben ik er achteraf blij om...

vorige week
Reactie op babysparkles
Hahaha ik heb dus perongeluk de 2p besteld. Wat een unit. Hopelijk past het ...
Als het past is het heerlijk hoor! Alle ruimte om als een nijlpaard om te kunnen draaien 😀

vorige week
Reactie op Kleine braam
Je kan voor 160 ook een 2pers bevalbad huren, inclusief bezorging en binne ...
Mijn verloskundige zie dat een twee persoons eigenlijk veel te groot is om comfortabel in je eentje in te gaan.
Met een één persoons heb je meer houvast met je voeten enzo.

vorige week
Reactie op xThinkerbelle
Dit wilde ik doen, maar iemand zei dat ze dan kunnen weigeren om het te geb ...
Je zou het bij je verloskundige kunnen checken. Mijn verloskundige gaf zelf de tip om een opblaasbad te kopen. Ik heb uiteindelijk gekozen voor een opblaasbare jaccuzi die toen in de aanbieding was. Dat wat erg fijn bij mijn vorige 2 bevallingen omdat deze op temperatuur blijft. Ben deze keer weer van plan erin te bevallen.

5 dagen geleden
Ik heb bij www.bevalbad-huren.nl voor de tweede keer een 2p Bevalbad gehuurd. Het kost €155 inclusief alles, je hoeft er dus niets zelf nog los bij te bestellen.
Super goede service bij hen! En zelf vond ik een 2p Bevalbad heel erg fijn, mijn partner is er ook op een gegeven moment bij in gegaan om mijn rug goed te kunnen masseren en ik kon me aan hem vasthouden tijdens het persen of tussen weeën door uitrusten. Echt heerlijk! En natuurlijk was hij zo ook heel dichtbij toen de geboorte eenmaal echt was. Kan het iedereen aanraden!
Ps nog een kleine tip, ik had kerstlampjes in het bad gelegd aan de rand op de bodem en daarna de beschermhoes erover en gevuld met water. Heb je mooi zacht licht waardoor de verloskundige goed zicht heeft en meteen een fijn sfeertje :)