8 Reacties
17 uur geleden
Toen wij van de nachtvoeding af wouden zijn we begonnen met de laatste fles van de dag op te hogen. Daarna hebben we haar laten slapen tot ze zelf kwam voor de fles. Soms als ze echt trek had in de nacht kreeg ze een "snackje" 60 nl voeding en dan weer door slapen. Bij ons kwam ze daar na een week al niet meer voor en sliep ze door.
16 uur geleden
Wat gebruikt de cb als hoofd reden dat je af moet bouwen. Sommige kinderen hebben het nodig om weer verder te kunnen slapen. Nodig in de zin als troost niet als voeding.Mijn zoontje heeft tot 3 jaar nog een nachtfles gehad 90 ml dronk hij. 3/4uur lang in de nacht wakker of even snel een flesje en weer slapen nou mijn keuze was snel gemaakt. Uit zich zelf werd die niet meer wakker dat is mijn manier van afbouwen als mijn kindje niet meer wilt. Mijn zoontje is nu 7 maanden krijgt borstvoeding en drinkt 3 tot 4 x nog per nacht.En wilt geen vaste voeding. Nou prima komt wel een keer.Begrijp die druk van de omgeving niet van flessen afbouwen en doorslapen en slaap training en je kindje laten huilen mij niet gezien
10 uur geleden
Reactie op LLoefje
Wat is de reden van het cb dat je dochter van de nacht fles af moet?
Ik z ...
Ze vinden het niet “ normaal” dat ze in totaal 7 flessen krijgt gedurende dag en nacht ….
Ik denk idd dat het vooral de troost is van de fles want eerst sliep ze de gehele nacht door
10 uur geleden
Reactie op wonder2025
Ze vinden het niet “ normaal” dat ze in totaal 7 flessen krijgt gedurende d ...
Prima toch als ze dat nodig heeft? Onze dochter krijgt sowieso 5 flessen en soms heeft ze ‘s nachts nog 1 of 2 kleine flesjes nodig om weer verder te kunnen slapen. Soms ook niet, ik maak me daar niet druk om. Ze zal het wel nodig hebben op dat moment en als ze daarmee weer uren verder kan slapen vind ik het prima.
8 uur geleden
Reactie op GoudenVuursteen553171
Wat gebruikt de cb als hoofd reden dat je af moet bouwen. Sommige kinderen ...
Eens
5 uur geleden
Reactie op wonder2025
Ze vinden het niet “ normaal” dat ze in totaal 7 flessen krijgt gedurende d ...
Elk kind is anders, dus ja wat is normaal?
Hoeveel geef je haar in de nacht? En gaat het dan ook helemaal op?
Gaat het ze dan om de hoeveelheid voeding of gaat het ze dan om de fles an sich?
Wat het ook is, ik zou het eerst even aankijken, als zij de nachten al door sliep, is dit misschien gewoon even een periode dat ze meer behoefte heeft aan haar fles.