12 Reacties

12 uur geleden
Reactie op Esther101
Mijn man werkt in de binnenvaart waardoor ik 3 weken alleen ben☺️ laat alle ...
Pff jeetje! Vond je dat niet moeilijk? Ik laat het maar gewoon gebeuren, maar ben nog zo onzeker of ik alles wel goed doe etc

12 uur geleden
Reactie op MamavanJenna
Pff jeetje! Vond je dat niet moeilijk? Ik laat het maar gewoon gebeuren, ma ...
Moeilijk, het valt me reuze mee. Ik had gedacht dat het zwaarder zou zijn. Ik geef daarbij ook nog volledig borstvoeding. Maar zo heel af en toe kolf ik een flesje zodat ik mezelf even de rust kan gunnen tussen alle dingen die gedaan moeten worden door.
Hoe meer je alleen bent met de kleine hoe meer je daar een weg in vind.

12 uur geleden
Reactie op MamavanJenna
Pff jeetje! Vond je dat niet moeilijk? Ik laat het maar gewoon gebeuren, ma ...
Ik denk dat je al veel gewonnen hebt door je af te vragen of je het wel goed doet ❤️
Is er iets specifieks waar je tegenop ziet?

11 uur geleden
Oeh die eerste nacht alleen met baby vond ik ook retespannend. Wat als dit... wat als dat...
Uiteindelijk viel het me enorm mee. De spanning raak je met de tijd wel kwijt, dan ga jij je eigen weg er in vinden.
En ik weet niet of je man op zijn werk bereikbaar kan zijn, maar wij hadden wel afgesproken dat hij het geluid van zijn telefoon aan zou laten, zodat ik hem kon bellen als ik eventueel iets wilde overleggen. Dat vond ik een fijne gedachte.
En nu hebben wij net baby nr2 gekregen. En de eerste nacht alleen met twee kindjes, zal ik ook niet zo lekker slapen vermoed ik haha. Maar ook dat komt goed! Echt waar!🤍🤍

8 uur geleden
Reactie op Esther101
Moeilijk, het valt me reuze mee. Ik had gedacht dat het zwaarder zou zijn. ...
Ik kolf eigenlijk bijna fulltime, in de nacht leg ik haar voornamelijk aan.. maar dat verschilt echt per nacht een beetje! Ik denk inderdaad dat ik uiteindelijk m’n weg er wel in ga vinden hoe vaker ik alleen met haar ben

7 uur geleden
Reactie op Mamma-van-H
Ik denk dat je al veel gewonnen hebt door je af te vragen of je het wel goe ...
Dankjewel! Waardeer het heel erg wat je zegt. Niet iets specifieks waar ik tegenop zie, maar gewoon de spanning van alleen zijn met de baby zonder mijn partner..

7 uur geleden
Reactie op Annemiekkk
Oeh die eerste nacht alleen met baby vond ik ook retespannend. Wat als dit. ...
Nou dat inderdaad! Het denken : wat als wat als. Vreselijk! Erg prettig om te horen dat het uiteindelijk mee viel.. dat neemt iets wat spanning weg! Mijn man en ik hebben ook afgesproken dat zijn geluid aan staat en dat ik hem gewoon kan bellen als ik ergens mee zit of als er wat is. Dat is ook wel heel fijn, maar ja.. het is niet alsof hij dan direct naar ons toe kan komen, dus dan ga ik weer piekeren 😖
Als ik jou zo hoor… dan denk ik ook zeker dat de eerste nacht met twee kindjes helemaal goed zal komen

7 uur geleden
Reactie op MamavanJenna
Dankjewel! Waardeer het heel erg wat je zegt. Niet iets specifieks waar ik ...
Dat herken ik wel van mijn eerste nacht met een baby. Ik denk het het heel normaal is; je wilt alles ook zo goed mogelijk doen! Maar vertrouw op jezelf! (En wat fijn dat je je partner kunt bellen bij twijfel ❤️)
In ieder geval veel succes! You got this, mama! 🍀

6 uur geleden
Het gaat echt helemaal goed komen. Spanning voelt je kleine ook, waar ze op kunnen reageren, dus probeer te vertrouwen op jezelf en kalm te blijven. Alleen de 1e week was mijn partner er 's nachts en nu doe ik al 3 weken de nachten alleen met 2 kids. De 1e nacht alleen is even uitvogelen wat het beste werkt misschien, maar daarna vind je er een draai/routine in. Laat je leiden door je moedergevoel en alles komt goed!

5 uur geleden
Reactie op Mamma-van-H
Dat herken ik wel van mijn eerste nacht met een baby. Ik denk het het heel ...
Dankjewel!! 🩷

5 uur geleden
Reactie op Lauwwie
Het gaat echt helemaal goed komen. Spanning voelt je kleine ook, waar ze op ...
Oh wow na 1 week al en nu alweer 3 weken alleen!
Dankjewel voor de fijne woorden 🫶🏽