8 Reacties

2 dagen geleden

Precies dit heeft mijn zoontje van 6 weken ook. Welke merk geitenmelk gebruik je? Ik heb die van hipp

2 dagen geleden

Reactie op Ylmzsumeyra

Precies dit heeft mijn zoontje van 6 weken ook. Welke merk geitenmelk gebru ...
Ik geef hem pure goat… wat heb jij allemaal al geprobeerd en wat ga je nog proberen? Ik merk dat ik hier heel veel stress van krijg🥲

2 dagen geleden

Reactie op Loa18

Ik geef hem pure goat… wat heb jij allemaal al geprobeerd en wat ga je nog ...
Ook lang recht houden, maar dat heeft geen zin merk ik. Ik heb verder niet het gevoel dat hij nog honger heeft daarna eigenlijk dus stress er verder niet om, maar is niet fijn

2 dagen geleden

Reactie op Ylmzsumeyra

Ook lang recht houden, maar dat heeft geen zin merk ik. Ik heb verder niet ...
Ik denk zelf dat het wennen is voor die kleintjes…
Waarom zou je geitenmelk geven? Is er een indicatie voor allergie? Anders zou ik gewoon normale melk geven

2 dagen geleden

Misschien helpt het om het melk in te dikken met johannesbroodpitmeel? Mijn dochter had precies hetzelfde bij haar eerste keren geitenmelk (kabrita), daarna jbp toegevoegd aan haar flesjes en het spugen was heel weinig geworden, ze spuugt nu bijna niet meer.

gisteren

Ik wilde hier net een topic over plaatsen. Ik geef mijn dochtertje van 4 weken ook pure goat, maar ze blijft spugen en enorm krijsen. Heb een idee dat ze last heeft van reflux, plus krampjes en moeilijke ontlasting. Ik wilde zelf pure goat gebruiken, omdat geitenmelk beter zou zijn, maar wat is wijsheid vraag ik me in deze af.

gisteren

Reactie op inayacf

Ik wilde hier net een topic over plaatsen. Ik geef mijn dochtertje van 4 we ...
Dat vraag ik mij ook af… ik ga het merk Hipp maar even uitproberen