Hee, ik twijfel eraan om het geboortekaartje in het kader van een broertje te bestellen zoals onderstaand voorbeeld, of juist een kaartje voor de baby “alleen”
Wat zijn jullie ideeën/waar gaan jullie voor bij een tweede kindje? 🤗
Ik vind het er ook mooi uit zien. Wij hebben er een voor de baby alleen. Ik wilde eerst een tekst erbij waarbij dan verwezen wordt naar haar grote broer (iets in de richting van op mijn teen kijk ik over het randje van het bed heen, Welkom lief zusje). Maar toen las ik ergens iemand die schreef ik wil dat de baby centraal staat op het kaartje. En toen dacht ik ja daar zit eigenlijk wel wat in. Dus nu ook gewoon voor een tekst gekozen gericht op alleen de baby.
Haar grote broer is natuurlijk wel op het kaartje genoemd.
Wij gaan voor hetzelfde kaartje met ander kleur gebruik (eerst een meisje en nu een jongetje). Versje doen we iets aangepast ook hetzelfde.
Vind jullie kaart met broertjes erg leuk!
Wij hebben een kaartje bij Fientje &Co van grote broer en baby. Hele mooie illustraties. We hebben er eentje laten ontwerpen, maar de standaard keuzes zijn ook mooi!
Hier komen grote broer en zus er ook bij. Bij de 2e wel over getwijfeld of ik niet een kaartje juist voor alleen de baby wil, maar toen gekozen om grote zus er wel bij af te beelden. Ergens vind ik een kaartje echt voor de baby ook mooi, maar de baby is nou eenmaal onderdeel van het gezin en zal altijd "broertje" blijven, dus dan maar vol liefde omarmen dat hij niet de enige is.
Ons kaartje heeft op de voorkant een subtiele verwijzing naar mijn overleden vader en binnenin een afbeelding die verwijst naar grote zus. Ook staat er trotse ouders en trotse grote zus.
Mag ik vragen welke subtiele verwijzing je daarvoor gebruikte? Mijn moeder ...
Heftig :( !
Wij hebben gekozen voor een kleine vuurtoren die zijn licht schijnt (mijn ouders wonen in een kustplaats en hij was dol op de pier en de zee)