27 Reacties

gisteren

Ik zeg ..met de grote broer. Wat een prachtig kaartje🩵

gisteren

Reactie op momlife34

Ik zeg ..met de grote broer. Wat een prachtig kaartje🩵
Dankjewel voor je berichtje 🤗 dit kaartje willen we inderdaad graag

19 uur geleden

Ik wil ook graag een grote zussen kaart (nog niet gekozen)

19 uur geleden

Wij hebben een kaartje voor de baby alleen, maar wel in dezelfde geïllustreerde letters als het kaartje van zijn zus. Alleen dan een andere kleur.

19 uur geleden

Wij hebben alleen een tekst erin namens de grote broer.

18 uur geleden

Ik vind het er ook mooi uit zien. Wij hebben er een voor de baby alleen. Ik wilde eerst een tekst erbij waarbij dan verwezen wordt naar haar grote broer (iets in de richting van op mijn teen kijk ik over het randje van het bed heen, Welkom lief zusje). Maar toen las ik ergens iemand die schreef ik wil dat de baby centraal staat op het kaartje. En toen dacht ik ja daar zit eigenlijk wel wat in. Dus nu ook gewoon voor een tekst gekozen gericht op alleen de baby. Haar grote broer is natuurlijk wel op het kaartje genoemd.

17 uur geleden

Wij hadden voor de eerste een kaartje met een panda. Nu kiezen wij voor een broer-kaartje, ook met panda's.

17 uur geleden

Wij hadden voor de eerste een kaartje met silhouet van de hond nu weer,
Wij gaan voor hetzelfde kaartje met ander kleur gebruik (eerst een meisje en nu een jongetje). Versje doen we iets aangepast ook hetzelfde. Vind jullie kaart met broertjes erg leuk!

17 uur geleden

Wij kiezen voor een kaartje waar de broer op terugkomt maar ook een vlinder die met ze meevliegt ter verwijzing naar ons stilgeboren dochtertje.

17 uur geleden

Wij gaan voor dit kaartje, onder de zwarte vlek natuurlijk de naam 😆 vond het wel leuk voor mijn zoontje (3,5j) dat hij er ook mee betrokken word

17 uur geleden

Wij hebben een kaartje bij Fientje &Co van grote broer en baby. Hele mooie illustraties. We hebben er eentje laten ontwerpen, maar de standaard keuzes zijn ook mooi!

17 uur geleden

Wij gaan ook voor een kaartje met zus en baby, was helemaal verkocht toen ik die zag!

17 uur geleden

Dit wordt ons kaartje 😍 deze staat al sinds december klaar haha, we waren er al heel snel over uit 🙈

16 uur geleden

Hier komen grote broer en zus er ook bij. Bij de 2e wel over getwijfeld of ik niet een kaartje juist voor alleen de baby wil, maar toen gekozen om grote zus er wel bij af te beelden. Ergens vind ik een kaartje echt voor de baby ook mooi, maar de baby is nou eenmaal onderdeel van het gezin en zal altijd "broertje" blijven, dus dan maar vol liefde omarmen dat hij niet de enige is.

16 uur geleden

Reactie op zeratje

Wij gaan voor dit kaartje, onder de zwarte vlek natuurlijk de naam 😆 vond ...
Heel erg mooi! Mag ik vragen waar je deze hebt gevonden? :)

15 uur geleden

Ons kaartje heeft op de voorkant een subtiele verwijzing naar mijn overleden vader en binnenin een afbeelding die verwijst naar grote zus. Ook staat er trotse ouders en trotse grote zus.

13 uur geleden

Reactie op Kaat321

Heel erg mooi! Mag ik vragen waar je deze hebt gevonden? :)
Kaartje2go! Staan heel mooie broer/zus kaartjes op maar deze sprong er voor mij uit ☺️

13 uur geleden

Reactie op Mzwaan

Ons kaartje heeft op de voorkant een subtiele verwijzing naar mijn overlede ...
Mag ik vragen welke subtiele verwijzing je daarvoor gebruikte? Mijn moeder overleed toen ik net 5 weken zwanger was

12 uur geleden

Reactie op zeratje

Mag ik vragen welke subtiele verwijzing je daarvoor gebruikte? Mijn moeder ...
Heftig :( ! Wij hebben gekozen voor een kleine vuurtoren die zijn licht schijnt (mijn ouders wonen in een kustplaats en hij was dol op de pier en de zee)