27 Reacties

vorige week
Niet, haha er komen er al een aantal in de voortuin te staan vanuit de carnavals clubs

vorige week
Ik heb de mijne zelfgemaakt :) vond nergens een leuk geboortebord. Heb hem zonder datum dat wel. Enkel met de naam.

vorige week
Ik haal hem bij blij kaartje en dan in dezelfde stijl als ons geboortekaartje

vorige week
Reactie op Emmy W
Is dat niet iets wat je vrienden/familie/buren evt. regelen en niet jij zel ...
Ligt eraan!
Wij zijn paar jaar geleden verhuisd naar een andere stad, dus de vriendengroep van vroeger woont ver weg. Buren zijn hier niet zo hecht, dus wij moeten het wel echt zelf regelen als we willen.
Vorige keer heb ik het nog zelf gemaakt, had veel verveling in mijn verlof, want eerste kindje en liep tot de 42 weken, terwijl ik alles al klaar had met 36. Toen heb ik in week 41 nog zelf gemaakt.
Nu weet ik het nog niet zo goed, ik vind zo'n bord bestellen ook best wel duur eigenlijk..

vorige week
Reactie op Emmy W
Is dat niet iets wat je vrienden/familie/buren evt. regelen en niet jij zel ...
Bij ons heeft niemand dat bij ons zoontje gedaan dus niet vanzelfsprekend😅

vorige week
Reactie op Firstbabyboymam
Bij ons heeft niemand dat bij ons zoontje gedaan dus niet vanzelfsprekend😅 ...
Dit is bij ons ook echt niet gebruikelijk 😅

vorige week
Wij gaan er een huren!
Bij mijn eerste had ik ook alleen maar verhalen gehoord dat vrienden/familie dat voor je doen, nou... als mijn vader niet toch snel wat in elkaar geflanst had hadden we niks in de tuin. Werd er eigenljk best verdrietig van.
Dus deze keer doe ik het wel zelf 😤

vorige week
Reactie op Lenorel
Ik ken echt niemand waarbij dat door vrienden of familie is gedaan, ik heb ...
Ik ook niet. Daarbij heb ik ook graag zelf de keuze 😂

vorige week
Onze buurvrouw gaat voor ons mooie raamstickers maken met zijn naam en de datum en dan plaatje erbij naar keuze. Lijkt me superleuk, die van hun was ook te schattig 😊
(Voor wie wil, 'voor_thuis_in_huis' op insta, ze maakt vanalles)

vorige week
Die van ons kwam hier vandaan en gaan we nu weer doen!
https://www.geboortebordkopen.nl/geboorteborden-geboortebord-tuin/

vorige week
M'n opa heeft vroeger een ooievaar gemaakt. Deze komt straks bij ons in de tuin 🥰

vorige week
Geboorteplein is wel betrouwbaar. Zelf nog nooit een geboortebord gedaan, altijd door fam geregeld🤣. Met de jongste hadden we smorgens ineens een hele grote baby (zo'n opblaasding) in de tuin staan. Benieuwd waar ze dit keer weer mee komen😆