361 Reacties

2 maanden geleden

Boaz🩵 05-04-2025 2600 gram/ lengte niet gemeten maar maatje 44 is perfect. Geboren met 35+3 Met 34+2 braken mijn vliezen al spontaan. Hierdoor 4 dagen in het ziekenhuis gelegen en daarna thuis met thuismonitoring. Laagdrempelig moesten wij terug naar het ziekenhuis nu als ik last had. Gister nacht om 00.45 werd ik wakker van krampen die om de 5 minuten kwamen. Dus het ziekenhuis gebeld en langs moeten komen voor een ctg, toen bleek dat het dit keer toch echt begonnen was. Eerst kwam de ontsluiting wat langzaam op gang en ineens ging het juist veel te snel en kon die kleine het allemaal niet meer bijhouden. Ze hebben toen bloed uit zijn hoofdje afgenomen waaruit bleek dat hij enorm aan het verzuren was en het nodig was dat hij met spoed gehaald werd. Hierop zijn wij door 6 man naar de ok gerend voor een spoed keizersnede. Gelukkig mocht ik gewoon met de ruggenprik want er werd getwijfeld of hier wel tijd genoeg voor was. Nu lekker bijkomen samen en genieten🩵

2 maanden geleden

Jayden💙 19-03-2025 1040 gram & 34 cm Geboren met 30+5 Met 28+5 opgenomen in het ziekenhuis met een zwangerschapsvergiftiging. Met 30 weken weer ontslagen ivm twijfel of het wel een zwangerschapsvergiftiging was en met 30+2 weer opgenomen met HELLP. Daarna zoveel pijn gehad dat er met 30+5 is besloten over te gaan tot een keizersnede. Helaas onder volledige narcose. Kleine man doet het onwijs goed, nu lekker groeien en hopelijk snel naar huis😊

2 maanden geleden

Lone 🩷 07-04-2025 2240 gr, 44 cm Geboren met 36+0 Na een week van heftige voorweëen, zette het gisteren eindelijk door. Vanwege een laagliggende placenta, werd ik klaargemaakt voor de OK en is ze met een keizersnede ter wereld gekomen 🤍 En fijne ervaring dit keer!

2 maanden geleden

Fenn 🩵 05-04-2025 2460 gram / 45cm Geboren met 34+0 Om 07.00u half slaperig voel ik iets tussen mijn benen.. ben ik nu aan het plassen? Ineens komt het besef.. "mijn vliezen zijn gebroken"! Binnen 30 minuten spullen bij elkaar gezocht en de auto in, toen begonnen ook al de eerste krampen. Uiteindelijk is Fenn om 18.11u geboren en gaat alles gelukkig goed! 🩵

2 maanden geleden

Sara Liva 🩷 08-04-2025 2930 gram, 46 cm Geboren 36+3 Geboren met een keizersnee ivm een zwangerschapsvergiftiging. Alles liep voorspoedig en de baby doet het goed.

2 maanden geleden

Annemay de Raaf 🩷 12-04-2025 3935 gram / 53cm 36+3 💖💖💖 Met 36 weken in het ziekenhuis geweest voor veel slijmverlies met bloed en harde buiken toch weer naar huis gestuurd omdat alles rustig leek de afgelopen dagen niks niet fit en harde buiken. Gisteren ochtend weer na het ziekenhuis gegaan in verband met veel pijn en wat bloed verlies. Nachtje moeten blijven en vanmorgen aan de ctg leek alles rustig, toch voelde ik dat er iets niet klopte en werden de krampen erger inwendig onderzoek en was mijn baarmoederhals mond 2cm open en de krampen bleven komen en gaan later zat ik op 6 cm en light ik na de verlos kamer daar ging alles vrij snel na dat ze men vliezen hebben gebroken alleen was ze een Sterrenkijker dus hebben ze haar nog gedraaid na best een hele pittige bevalling maken we het goed in het ziekenhuis en kijken we uit tot wanneer we naar huis mogen.

2 maanden geleden

Nikki🩷 22-03-2025 2155 gram 32+6 ‘S nachts wakker en voelde een soort knap. Ik voelde iets lopen dus snel uit bed. Vliezen gebroken. Verloskundige gebeld en naar het ziekenhuis. 03.15 in het ziekenhuis toen nog zonder krampen. In het ziekenhuis begon het langzaam heftiger te worden. Om 9.32 is onze Nikki geboren. Het gaat goed met ons. Inmiddels is ze al even uit de couveuse. Nu hopen dat ze binnenkort naar huis mag🩷

2 maanden geleden

Jake 💙 9 april 2025 1550 gram/48 cm 34+3 Door een plotselinge diagnose van zwangerschapsvergiftiging op dinsdag 8 april opgenomen in het ziekenhuis. Met de CTG’s bleek het hartje van Jake dipjes te maken met harde buiken. Op woensdagochtend 9 april werd totaal onverwacht besloten Jake dezelfde dag te halen via een keizersnede. Een ware rollercoaster! 🎢 maar we zijn blij en gelukkig dat we onze zoon in goede gezondheid konden ontmoeten woensdag 💙 omdat hij te vroeg en te klein geboren is, blijft hij voorlopig in een couveuse.

2 maanden geleden

Sarah 🩷 01-04-2025 3090g 47cm 34+5 Op 31-03 om 21:30 uur braken mijn vliezen tijdens het kleren vouwen thuis. Op naar het ziekenhuis . Bij aankomst uurtje later zat ik al op 4cm en begonnen de weeen al regelmatiger door te komen. Om 01:47 uur is Sarah door middel van een spoed keizersnede geboren. Na 9 dagen ziekenhuis mochten we woensdag met Sonde voeding naar huis 🥳

2 maanden geleden

Hi lieve mama’s en aanstaande mama’s , In dit topic is reageren niet toegestaan. Ondanks mijn verwijderde berichten blijven er toch reacties komen die geen geboorte aankondiging zijn. Laten we dit topic houden voor de aankondiging van alle wondertjes , zo blijft dit een mooi overzicht van alle mooie kindjes van deze geboorteclub. Alvast van harte gefeliciteerd allemaal en geniet van deze bijzondere tijd 🩵💕

2 maanden geleden

Femke 15-04-2025 2545gr 36+4 Na bijna 2 weken ziekenhuis door Zwangerschapsvergiftiging schoot mn bloeddruk toch nog verder omhoog. Ingeleid, 2x een poging met weeën opwekkers helaas had dit te weinig effect en werdt Femke gehaald met een keizersnede. Alles is weer stabiel en gaat de goede kant op, en zijn we weer op 1 afdeling en kamer. Nu na 3 weken ziekenhuis eindelijk bij elkaar 🥰

2 maanden geleden

Pleun 17-04-2025 3000 gram 38+4 Na een zwangerschap aan groeiecho's, werd ik gister ingeleid omdat er gedacht werd dat ze aan de hele kleine kant was. Een ballonnetje was niet meer nodig, omdat ik al 2 a 3 cm ontsluiting had. Om 10:45 zijn m'n vliezen gebroken en kwamen de weeën al redelijk snel zelf op gang, zonder opwekkers. Om 13:40 zat ik op 4 cm en toen was het een half uur feest. Om 14:08 mocht ik persen en om 14:12 is ons meisje geboren! Korte bevalling dus, waar ik ontzettend goed op terug kijk. De kleine meid is uiteindelijk dus niet "te klein" en doet het super goed. We zijn in de wolken. 🩷

2 maanden geleden

Abel en Quin 16-04-2025 2900 en 2750 47 en 46 cm 37 + 1 Om 08:00 uur werden mijn vliezen gebroken i.v.m. zwangerschapsvergiftiging en om 10:45 uur werd Abel geboren en om 11:13 uur werd Quin geboren. Ik wilde heel graag pijnbestrijding, maar dat was helaas vanwege de snelheid niet mogelijk. Ik vond het best wel heftig, omdat Quin ook een stuitbevalling was, maar het is allemaal goedgekomen! Nu herstellen en genieten!

2 maanden geleden

Pip 16-04-2025 3210 gr / 49 cm 37+6 23:40 begonnen de weeën. 00:55 braken mn vliezen voor de auto om naar het ziekenhuis te gaan. 00:06 thuis geboren op de bank. Een echte stortbevalling!

2 maanden geleden

Jonah 19-04-2025 3255 gr / 50 cm 38+2 Ingeleid ivm zwangerschaps diabetes en een verwachte grote macrosomie baby, is gisteren ons zoontje geboren met een heel mooi geboorte gewicht na een vrij vlotte bevalling van 6 uurtjes. Trots en blij zijn wij met onze zoon en broertje erbij!🩵🙏. Nu lekker bijkomen.

2 maanden geleden

Jovie Mae 🩷 17-04-2025 2128 gram, 46 cm 36+1 Woensdag 16-04 dacht ik te gaan slapen echter braken m'n vliezen om 23:40 met 36 weken.. na de shock verloskundige gebeld die ons heeft doorverwezen naar het ziekenhuis. Het zou volgens haar wel even duren aangezien ik geen weeën had, dus had alleen spullen voor mezelf meegenomen en voor de zekerheid maar een pakje voor onze dochter. Eenmaal onderweg in de auto begonnen de rugweeën, niet mijn favoriet😅. Na een spannende nacht mocht ik om 6:30 naar de verloskamer en kwam ons prematuren meisje 17-04 om 11:58 ter wereld. Kan het nog steeds niet bevatten dat ze besloot een maand eerder te komen. Inmiddels zijn we vandaag ontslagen uit het ziekenhuis en kunnen we thuis gaan verwerken wat er allemaal is gebeurt. 🥹

2 maanden geleden

Ace 💙 17-04-2024 50 cm lang en 3474 gram Geboren met 37+1 Sinds afgelopen maandag ben ik opgenomen geweest in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging. Woensdag kreeg ik een ballonnetje en op donderdagochtend vroeg bleek ik al 4 cm te hebben! Dat betekende direct door naar de verloskamers om me aan de weeënopwekkers te installeren en de ruggenprik aan te vragen. Dit ging allemaal helemaal volgens plan en om 9:30/10:00 uur zat ik op 5 cm. De druk begon met de uren toe te nemen, de weeën voelde ik gelukkig niet door de ruggenprik dus rustig MAFS kunnen kijken 😂 Om 13:30/14:00 zat ik al op 10 cm! Ze gaven me daarna nog een uurtje om de baby wat verder te laten zakken en daarna mocht ik gaan persen. Echter waren de weeën te kort van intensiteit en te kort op elkaar wat resulteerde in een weeënstorm. De ruggenprik was inmiddels uitgezet dus die voelde ik flink! Om het patroon te doorbreken zijn de weeënopwekkers omhoog gezet waardoor ik uit de weeënstorm kwam en de intensiteit en duur van de weeën toenamen. Dit zorgde wél voor de juiste persweeën en na 35 minuten persen met een fantastisch team kwam Ace om 16:24 uur ter wereld. Wat een fijne bevalling en wat ben ik trots! 💙

2 maanden geleden

Dexter Stouten 21-04-2025 2025 gram, en 42 cm 38 weken Pf toen de ballon erin ging is het snel gegaan! Na 14 uur viel de ballon eruit, zeven uur zijn mijn vliezen gebroken, en toen nachtmerrie van een weeënstorm gehad! Gegild voor de ruggenprik maar ik was wederom te laat. Zo raar nu hij ligt gewoon naast mij😻💙

2 maanden geleden

Reactie op denniese

Dexter Stouten 21-04-2025 2025 gram, en 42 cm 38 weken Pf toen de ballon e ...
Dit is z’n mooie foto van hem.

2 maanden geleden

- Danique, 🩷 Geboren met 32+5 wk op 28 Maart. Met een spoed keizersnede onder narcose. Spontaan begonnen. Uitgerekende datum was 18 mei. - 1575 gram & 41 cm