11 Reacties

vorige week

Nuchter onder de 5.3 en na drankje onder de 6.7 prima waardes dus

vorige week

Ik had dezelfde waardes. Tegen mij zei ze dat t niet meer dan 7.5 mocht als zwangere

vorige week

Ik heb hem vandaag ook gedaan en ik had nuchter 5.5 en na 2uur na het drankje had ik 7.6. Dus wss heb ik dus zwangerschapsdiabetes? Vandaag 35 weken precies

vorige week

Reactie op Mividalocax

Ik heb hem vandaag ook gedaan en ik had nuchter 5.5 en na 2uur na het drank ...
Die kans zit er wel in ja

vorige week

Oh nou ik ben net gebelt, gelukkig geen zwangerschapdiabetes

vorige week

Reactie op Mividalocax

Oh nou ik ben net gebelt, gelukkig geen zwangerschapdiabetes
Dat is goed nieuws!! Gefeliciteerd 馃コ dat scheelt een hoop ellende voor jou en misschien jouw baby.

vorige week

Reactie op denniese

Dat is goed nieuws!! Gefeliciteerd 馃コ dat scheelt een hoop ellende voor jou ...
Nou maar echt hoor, wordt wss wel eerder ingeleid omdat ze met 34 weken 2625 gram werd geschat. Vandaag inmiddels 35.1. Ze heeft een groot buikje dus vandaar die inleiding

vorige week

Ik had nuchter 4,6 en na het drankje 4,8. Ons kind werd met 34 weken al 3 kg geschat, dus ook te groot

vorige week

Reactie op Mividalocax

Nou maar echt hoor, wordt wss wel eerder ingeleid omdat ze met 34 weken 262 ...
Krijg je met 36 weken nog een echo? Bij ons werd de baby ook groot gemeten (terwijl de beentjes zouden zijn gekrompen 馃檮) tijdens de 34 wk echo, terwijl de verloskundige tijdens het aan de buik voelen niet het idee had dat hij te groot is.. Ze gaf toen aan dat ze wss niet goed had gemeten omdat de baby veel bewoog etc. Heb wel een test gehad voor zws diabetes, maar daar kwam niks uit gelukkig. Hoorde van mijn zus (die ook verloskundige is) dat er echt ontzettend veel vrouwen worden ingeleid omdat de baby heel groot wordt geschat, maar dat dan tijdens de bevalling blijkt dat de verloskundige er wel 400-500 gram naast zat.

vorige week

Ik heb pas 25 april weer een echo. 馃槴 ben dan 38 weekjes en een dag. Hopelijk dat ik dan alwel ingeleid wordt. Ja de baby van mij werd alleen de buikomtrek groot gemeten. Qua beentjes en hoofdjes was ze iets onder t gemiddelde. En ze kunnen er altijd echt wel iets naast zitten. Vriendin van mij haar meisje is ook geschat op 2300 bij geboorte, en ze was rond de 2900

vorige week

Reactie op Mividalocax

Ik heb pas 25 april weer een echo. 馃槴 ben dan 38 weekjes en een dag. Hopel ...
Ohhh jeetje, dat duurt nog wel even inderdaad.. Hoe voel je je zelf bij het inleiden dan?