10 Reacties

gisteren
Ik heb de Evite Maxi. Mijn kraamhulp adviseerde hem. Heb hem nu een aantal keer gebruikt en bevalt prima! Ze zei dat beiden prima waren. Ik ben uiteindelijk gegaan voor deze omdat dit de nieuwste variant was.

gisteren
Heb de Evite Nova sinds woensdag! Een vriendin gebruikt hem sinds enkele maanden en raadde de kolf aan. Net op tijd haha, want één borst werd al wat warm en ging richting een ontsteking. Heb er direct 150ml mee gekolfd (één kolf). Heel fijn! Had vroeger een Medela maar deze handsfree is echt top, past gewoon in mijn voedingsbh en kan deze terug sluiten. Alleen niet voorover buigen!
Ik ga de kolf enkel gebruiken voor een voorraadje op te bouwen en om af te kolven als ik terug aan het werk ben, dus prijs/kwaliteit is deze perfect voor mij.

gisteren
Ik heb de Evite Slim. Een vriendin die kraamverzorgster is adviseerde hem. Ik ben er super tevreden mee! Bij 37 weken begonnen met postnataal kolven en tot op heden (zoontje 5 weken oud) gebruik ik de borstkolf nog steeds. Het enige nadeel vind ik dat je vrijwel iedere dag moet opladen bij regelmatig gebruik

gisteren
Ik hen de evite maxi ,ma persoonlijk ben ik er nie zo tevreden van 😞 ik vind die da ik heb van medela vele beter

gisteren
Reactie op Lisaa1993
Waarom ben je niet tevreden? Wat vind je beter aan de Medela?
Doet elke keer opnieuw echt pijn bij het gebruiken en kvin ze ook zwaar alles hangt gelijk naar beneden . Da heb ik totaal niet bij die van medela , die van medela kolft veel aangenamer , maar daar is dan weer het nadeel aan dat ik mee die flesjes zit dat er dan hangen tijdens het kolven

zojuist
Ik hebt de Evite Slim, hele fijne kolf! Wel samen met de lactatiedeskundige gekeken naar de juiste verklein maat zodat de kolf goed aansluit. Vind het heerlijk om mijn handen vrij te hebben tijdens het kolven