Oke de titel zegt het al.
We proberen bij Mama Roos schema (deels) inmiddels wijken we ook een beetje af.
Maar alles me ei krijgen we er niet in. Ik weet niet of het de structuur is, of dat hij het echt vies vindt. Verder eet hij alles 馃
Maar wie heeft tips? Hoe geven jullie ei aan je kleintje?
Vind het wel belangrijk te geven ivm allergie.
Hier is ei ook nog een uitdaging. Wat nu het meest succesvol is, zijn bananen pannenkoeken. Maar de hoeveelheid ei die het voedingscentrum adviseert halen we bij lange na niet helaas.
Ooh wat een tip! Ga dat proberen.
Ook wel benieuwd hoe dat gaat, want hij ...
Je kindje moet hiervoor wel rechtop kunnen zitten. Je zou eventueel een een broodkorst je kunnen aanbieden om te kijken of hij het opsabbelt voor je die pannenkoekjes gaat bakken 鈽猴笍
Hier een ouder zoontje die ook alleen purree kreeg in het begin, maar mn dochter wil daar niks van weten, die wil zelf de controle hebben馃ぃ dus met rapley methode begonnen.
Heel veel succes en laat je niet afschrikken door het kokhalsreflex die ligt nog voorop de tong
Mijn kleine vind gewoon ei ook echt smerig. Nu had ik wentelteefjes (zonder de suiker en kaneel natuurlijk) geprobeerd. Vond ze heeeeerlijk! Misschien een idee 馃槉
Mijn dochter heeft zelf een hele avond lopen spugen naar hapjes ei. Ik denk dat het combinatie van vermoeidheid was, ei en melk.. ik durf het nu ook niet weer.
Plus de laatste dagen weigert ze groentehapje van aardappel wortel en bloemkool. Lippen stijf op elkaar dicht馃槄
Hier gewoon als onderdeel van haar avondeten, 1 blokje ei door 3 andere blokjes eten. Dan gaat het eigenlijk altijd goed. In het begin met maar 1 ander blokje vond ze het ook vies!