17 Reacties

gisteren

Mijn kleine vind ei ook echt het allergoorste op aarde - dus ik lees mee haha
Wij hadden zelf een soort soepje gemaakt met ei erdoorheen 馃馃槄 gepureerd natuurlijk

gisteren

Banaan ei pannenkoek

gisteren

Bananen pannenkoekjes al geprobeerd? 1 banaan, 1 eetlepel bloem en 1 banaan
Ik volg

gisteren

Ooh wat een tip! Ga dat proberen. Ook wel benieuwd hoe dat gaat, want hij eet alleen nog maar gladde puree

gisteren

Hier is ei ook nog een uitdaging. Wat nu het meest succesvol is, zijn bananen pannenkoeken. Maar de hoeveelheid ei die het voedingscentrum adviseert halen we bij lange na niet helaas.

gisteren

Hier was roerei op brood opeens een redelijk succes terwijl verder idd zeer moeizaam. De pannenkoeken ga ik proberen!

gisteren

Reactie op Joohoo

Ooh wat een tip! Ga dat proberen. Ook wel benieuwd hoe dat gaat, want hij ...
Je kindje moet hiervoor wel rechtop kunnen zitten. Je zou eventueel een een broodkorst je kunnen aanbieden om te kijken of hij het opsabbelt voor je die pannenkoekjes gaat bakken 鈽猴笍 Hier een ouder zoontje die ook alleen purree kreeg in het begin, maar mn dochter wil daar niks van weten, die wil zelf de controle hebben馃ぃ dus met rapley methode begonnen. Heel veel succes en laat je niet afschrikken door het kokhalsreflex die ligt nog voorop de tong

gisteren

Mijn kleine vind gewoon ei ook echt smerig. Nu had ik wentelteefjes (zonder de suiker en kaneel natuurlijk) geprobeerd. Vond ze heeeeerlijk! Misschien een idee 馃槉

gisteren

Had het gemengd met avocado

gisteren

Met avocado gepureerd? Mijn kleintje vind het heerlijk!

gisteren

Door aardappelen of pasta of groenten (broccoli/wortelen/bloemkool) pureren.

gisteren

Mijn dochter heeft zelf een hele avond lopen spugen naar hapjes ei. Ik denk dat het combinatie van vermoeidheid was, ei en melk.. ik durf het nu ook niet weer. Plus de laatste dagen weigert ze groentehapje van aardappel wortel en bloemkool. Lippen stijf op elkaar dicht馃槄

20 uur geleden

Hier gewoon als onderdeel van haar avondeten, 1 blokje ei door 3 andere blokjes eten. Dan gaat het eigenlijk altijd goed. In het begin met maar 1 ander blokje vond ze het ook vies!
Ik kook een ei, en lepel de eidooier gewoon lepel voor lepel uit het ei, en dat eet hij mega gulzig op馃槃
Ik heb deze gemaakt (zonder basilicum). Sindsdien is ei een succes https://smikkels.nl/recepten/roerei-met-tomaat-en-avocado/