7 Reacties

2 dagen geleden

Naar de arst gaan heeft mij zoontje ook gehad toen gekregen er voor wij gewoon gebeld

2 dagen geleden

Wij hebben Nystatine voor ons zoontje gekregen en ik Miconazol voor mijn borst. Alle klachten binnen 2 dagen verdwenen. Hebben dit gekregen via de huisarts

gisteren

Misschien bij een lactatiekundige? De lactatiekundige die ik ooit heb gesproken had het in haar assortiment en dan kon je het bij haar ophalen.

gisteren

Via dalalou was het er de volgende dag
Hier nystanine voor de kleine gekregen van de huisarts en preventief schimmelcreme voor mijn borst. Na een ruime week nystanine is de spruw nog niet verdwenen helaas… Nu op advies van lactatiekundige kokosolie proberen

gisteren

Volgens mij kan je het niet in een winkel kopen 🫣 Bij mijn dochter ook alles geprobeerd, ook de nystatine en miconazol maar niks hielp. Gentiaan violet; in 1 keer weg en nooit meer terug gekomen, dus zou dat zeker proberen, een paar dagen paarse lippen en tong maar is de moeite waard. 😅 Alleen beetje balen dat het dan nog 4 dagen duurt voor je het binnen hebt. 🤔😲

19 uur geleden

Biologische kokosolie extra virgin heeft bij mij ook geholpen. Wellicht heb je er wat aan!