63 Reacties

2 weken geleden
Pffffff i feel you!! Mijn bekken doet ook zo veel pijn! Na elke beweging bijna 🥲🫠 gelukkig maandag een afspraak bij de bekken fysio kunnen maken 🙏🏼

2 weken geleden
Reactie op x_xkimmy
Ik snap je helemaaaaalll😵 ik word zo gek van de rugpijn onder in mijn rug. ...
Ik heb ook sinds een paar dagen verschrikkelijke pijn aan mijn onderrug. Heb een bal gehaald wat fijn is qua beweging en wil kijken of fysio helpt want dit is echt niet te doen 😫 kan niet eens bukken

vorige week
Ik heb morgen een afspraak bij de verloskundige en ga toch eens vragen of er een andere pijnstiller mogelijk is dan paracetamol, aangezien dit gewoon niet werkt voor mij.
Vandaag bar weinig gedaan en sterf van de pijn in me onderrug en bekken/heupen 😭
Dan heb ik ook nog een vent die de kachel op standje crematorium heeft gezet.... vriend doe even normaal ik leg naar lucht te happen als een vis op het droge 🫠🫠🫠 nja eerder een zeekoe want zo voel ik me gewoon.

vorige week
Ja die rugpijn is echt erg!! Ook in de bekken sta soms echt krom. Voel me ook ziek en heb 2 kinderen van 7&8 nou die zijn ook helemaal van slag door de veranderingen. School gaat niet goed bij ze is echt drama. Ben het onderhand even beu bah 😩 ik wil gewoon een dag op de bank hangen zonder gezeur en gedoe. En ik merk ook dat de pijn inderdaad wel heftiger wordt. Ik heb 3 x per week ctg en dan zie ik ook dat mijn harde buiken langzaam stijgen normaal nu maar het is zo anders dan met mijn oudste. Bij mijn jongste had ik mijn oudste die net 14 maanden was, dus snap dat het dan zo zwaar is. Maar nu is het net zo zwaar! Een dagje zeggen mama speelt binnen is voor hun een afwijzing dus sjokt mama wel weer door. Zo lekker geklaagd 😅 gewoon de laatste loodjes die echt 😕 niet leuk zijn. Ik geniet van mijn zoon zijn bewegingen maar hij schopt het eten zo mijn maag uit. Druk in mijn buik dan gaat hij even goed liggen maar ik durf er niet over te klagen bang dat het straks weer veranderd.

vorige week
Ook enorm veel last van bekkeninstabiliteit, maagzuur, pijnlijke bewegingen in mijn buik, harde buiken, slechte nachten,… kan nog wel even doorgaan 🫠 nog 5 weken 6 dagen ik tel echt af (krijg een geplande keizersnede) hier ook nog een kind van 3 rondlopen wat het allemaal niet makkelijk maakt. Even offtopic, is je bloeddruk oké? Hoofdpijn moet je wel in de gaten houden in combinatie met hoge bloeddruk

vorige week
Sinds 8 weken last van mijn bekken door de progesteron, met 16 weken hiermee gestopt, maar het kwaad was al geschied.
Ik hoopte deze week lekker mijn verlof in te gaan, maar heb helaas 2 weken geleden een rib gebroken. Nu maar hopen dat dat genezen is voor de bevalling.
Nesteldrang is kompleet de nek omgedraaid hier en het is een bende.

vorige week
Pff, hier ook erge bekkenpijn, gedeeltelijk in de ziektewet maar na een uurtje lichte inspanning moet ik al plat. Dus kijken of ik de laatste weken toch volledig in de ziektewet ga. Zoveel pijn bah en je wil t liefst alles nog blijven doen, lekker t huishouden op orde is bijna geen optie.... En dan nog een peuter vermaken de hele dag, HELS. Ik ben blij als deze weken voorbij zijn pfff (klaagklaag)

vorige week
Reactie op denniese
Ja die rugpijn is echt erg!! Ook in de bekken sta soms echt krom. Voel me o ...
Jeeeetje! 2 kids van 7 en 8 ook nog rondlopen. Het is inderdaad veel verandering voor de kids, ik merk het aan me dochter ook dat ze steeds onrustiger wordt.
Werk je nog? Anders zou ik gewoon als de kids op school zitten lekker een rustmiddag inlassen en lekker languit op de bank liggen met je favo serie aan! ❤️
Je mag klagen, is echt niet verboden! Die vreselijke gezegde "de laatste loodjes wegen het zwaarst" is helaas wel waar 🤣

vorige week
Reactie op zeratje
Ook enorm veel last van bekkeninstabiliteit, maagzuur, pijnlijke bewegingen ...
Lief dat je het vraagt! Bloeddruk is inderdaad oke, laatst 120/55 ofzo. Echt een perfecte bloeddruk volgens de verloskundige 😅
Jeetje geplande keizersnede, erge medische redenen?
Wij worden hoogstwaarschijnlijk met 38 weken ingeleid vanwege een te grote baby en mijn continu toenemende klachten.

vorige week
Het leed dat bekkenpijn heer paracetamol werkt niet meer. Zo naar de gyneacoloog en echo. Heek veel pijn en een zorgintensief dochtertje

vorige week
Reactie op Daisy93v
Lief dat je het vraagt! Bloeddruk is inderdaad oke, laatst 120/55 ofzo. Ech ...
Oke dan is het vast niks! Ik kies zelf voor de geplande keizersnede aangezien mijn vorige bevalling een spoedkeizersnede was en ik dit niet nog eens wil meemaken, ik zoek dan liever de ‘rust’ van dat ik weet wanneer en wat er gebeurd ookal heb ik wel veel stress rondom het herstel en de pijn nadien maargoed, dat gaat ook weer voorbij!

vorige week
Reactie op Oumayma
Ik ook😭 en heb nog een kind van 15 maanden die nog niet kan lopen en dus v ...
Hier ook, een kleintje van 16 maanden. Hij loopt wel, en slaapt de nachten over het algemeen door, maar ik ben de maandag en dinsdag altijd alleen thuis met hem, en die dagen slopen me echt volledig. Hij is zo ondernemend, rent alle kanten op, en vandaag gaan zijn dutjes ook echt dramatisch. Het is nu 15:15 en ik zit gewoon nog ongewassen in pyjama omdat ik niet eens tijd heb gehad om te douchen. Vanochtend ben ik bijna anderhalf uur met hem bezig geweest (krijsen) en heeft hij 25 minuten geslapen. Hij ligt nu al een half uur in bed (voor z'n tweede dutje) en slaapt nog steeds niet. Echt hoe moet ik dit nog tot de bevalling volhouden met ons kind, ik weet het even niet meer.

vorige week
Ik heb het idee dat de kleine gewoon niet meer past in mijn kleine bovenlichaam 🥲. Alles groeit naar voren en mijn banden vinden het ook even allemaal niet zo leuk meer. Vandaag ook begonnen met mijn ijzertabletten, krijg ik ineens pijn in mijn buik en misselijk. Lees ik de bijwerkingen, kan dat erbij horen. Even een dikke mental breakdown voor 15 minuten en wat luchtte dat op haha. En zo lief dat mijn dochter van 2,5 jaar gelijk tegen me aan kwam liggen en kwam “troosten” 🥹

vorige week
Reactie op Queenie97
Ik heb het idee dat de kleine gewoon niet meer past in mijn kleine bovenlic ...
Die ijzertabletten zijn vreselijk hè. Ik moest ze ook slikken en moest er ook af en toe van overgeven. Heb toen wel de verloskundige gebeld zovan goh dit vind ik niet erg fijn om iedere dag te moeten doorstaan de komende maanden. Toen hebben ze gezegd dat ik er mee mag stoppen en Solgar Gentle Iron aangeraden, dit slik ik nu een dikke week zonder bijwerkingen! Dus wel even een tip om aan de bel te trekken. Want je dagen miserabel doorbrengen de komende tijd is natuurlijk ook niet fijn.

vorige week
Reactie op Tante Ess
Die ijzertabletten zijn vreselijk hè. Ik moest ze ook slikken en moest er o ...
Ik heb ze vorige zwangerschap ook moeten slikken en toen heb ik niet zo heftig gereageerd erop. Ik neem al een ijzerdrankje wat bijna gelijk staat aan Solgar, ik slik namelijk ontzettend moeilijk pilletjes. Maar blijkbaar is dat niet voldoende geweest en is mijn ijzer zelfs gedaald. Ik ga het inderdaad wel even bespreken want als dit langdurig aanhoud dan zie ik dat niet zo zitten. Ontzettend de balen ervan maar de ergste mental breakdown is weg haha, lang leve de hormonen 😝

vorige week
Ik voel me echt alleen! Maar nieuwe contacten opbouwen lijkt onmogelijk als ik niet genoeg moeite steek in het huishouden, koken, mijn zoontje etc… dat houd ik nauwelijks bij deze zwangerschap… dan kan ik toch niet koffietjes gaan drinken/of hoe denk ik dan een contact te kunnen onderhouden terwijl ik ook nu bijna een baby heb 😅 nou zo ga ik in rondjes.