19 Reacties

Ik ben zelf kapster en zwanger en je mag gewoon kleuren als is het highlights ☺️❤️

vorige week

Aaah dan weet ik het nu zeker! Dankjewel 🙏

Reactie op Nufa2

Aaah dan weet ik het nu zeker! Dankjewel 🙏
Kleine moeite ☺️

vorige week

Ik ben afgelopen zaterdag nog bij de kapper geweest. Ging goed🥰! Alleen zei mijn kapster wel dat ze het meer in de gaten houdt, omdat je haar wel anders kan reageren door de hormonen. Maar dat weet je pas als je gaat kleuren🫣.

vorige week

Alleen oppassen met echt ontkleuren/ blondeer dat raden ze wel af! Verder kan het geen kwaad

vorige week

Ik heb me haren ook gewoon 1x in de 8 weken laten doen met highlights en niks aan de hand!

vorige week

Vorige week nog gedaan Zodat ik het straks niet hoef te doen de komende maanden

vorige week

Enige is dat toners anders kunnen uitpakken qua kleur.. ik had opeens groen haar 🥲🥲🥲🥲 gelukkig gefixt!

vorige week

Met 33 weken mijn haar nog volledig laten kleuren, en highlights en toners erover geen gezet. Kan geen kwaad, het kan alleen langer duren voordat de verf goed pakt. Half lang haar, heb dik 4,5 u gezeten dus neem een broodje mee😂😜

vorige week

Ik vind dat je veel verschillende verhalen hoort.. dus ik doe het voor de zekerheid niet 😊

vorige week

In mijn vorige zwangerschap meermaals in de stoel gezeten bij mijn kapper om te highlighten, deze zwangerschap ook gewoon om de 8 weken in de stoel gezeten. Ik heb volgende week de laatste afspraak staan voor de bevalling.

vorige week

Reactie op Lies-5

Met 33 weken mijn haar nog volledig laten kleuren, en highlights en toners ...
Haha ja dat dus, same here!

vorige week

Yes net paar weekjes terug laten doen. Nu gebruikt zij wel goede natuurlijke producten, dus dat vond ik een fijn idee. Misschien kun je daar eens naar informeren?

5 dagen geleden

Ik doe het pas weer 4 maand na bevalling Giga uitgroei maar durf het niet aan Vorige zwangerschap wel gegaan maar toen kreeg ik enorme haaruitval ivm hormonen en kleuren tegelijk. Dus eerst even ontzwangeren paar maand en dan sep kleuren

5 dagen geleden

Reactie op AdembenemendeEls561019

Ik doe het pas weer 4 maand na bevalling Giga uitgroei maar durf het niet ...
En hier dacht ik dus ook gaan. Ik heb zwart/donker bruin haar dus er moet echt een paar keer overheen voor ik het heb opgelicht. En dan nog de hormonen en het haar die je zal verliezen lijkt het me een enorme aanslag voor mijn haar. Denk dat ik straks dan geen haar meer op mijn kop heb. Heb dan ook afgezien van de afspraak die ik had staan haha.

5 dagen geleden

Ik heb een kappersschtergond en je kan gewoon je haar kleuren/blonderen.

5 dagen geleden

Ben onlangs ook geweest, kan gewoon. Wel kan je haar anders reageren op de verf door de hormonen. Zo sloegen bij mij de highlights die normaal perfect zijn ineens geel uit🤭

5 dagen geleden

Het schijnt geen kwaad te kunnen. Maar zelf doe ik het nooooit meer. Paar weken na de bevalling mijn haar gekleurd bij de kapper. Moest asblond worden, het werd knalrood! Waarschijnlijk hormonen. Heb echt maanden voor lul gelopen. Niemand durfde het meer aan om mijn haar te fatsoeneren🙈. Als.je kan wachten zou ik dat doen

5 dagen geleden

Ja ik doe het maar niet. Het mag wel qua veiligheid maar het kan heel anders uitslaan door de hormonen. Daarnaast is ons haar nu kwetsbaarder en is verven altijd een aanslag. Dan maar even wat middelblond waf eruit ziet als half brunette omdat de onderkant nog wel licht blond is.