16 Reacties

2 dagen geleden

Ik zou de verloskundige bellen als je zoveel pijn hebt. Zouden ook indalingsweeen kunnen zijn. Sterkte

2 dagen geleden

Bij mijn blaasontsteking zeiden ze let op pijn aan de flanken meteen bellen dit zijn je nieren. Heb je je urine al is ingeleverd?

2 dagen geleden

Herkenbaar! Bandenpijn en indalings weeën gecombineerd zeiden ze mij toen! Heb het heel ag en toe nog wel eens
Zoveel pijn klinkt niet goed, ik zou even je verloskundige bellen! Zij weet de juiste vragen te stellen. Het zouden voorweeen kunnen zijn en harde buiken of een combinatie met bandenpijn en bekkenpijn. Ook het indalen van de baby kan gevoelig zijn voor sommigen. Maar zoveel pijn? Dat lijkt me niet goed. Hopelijk kun je veel rusten overdag, misschien heeft het wat te maken met overbelasting? Zelf heb ik het beide zwangerschappen niet zo ervaren als wat jij schrijft, ik heb wel last van mn rug en onderbuik maar wat jij omschrijft klinkt wel veel heftiger. Hopelijk gaat het snel beter met je!!

2 dagen geleden

Ik heb dit bij mijn eerste ook gehad, ik bleek uiteindelijk nierstenen te hebben

2 dagen geleden

Klinkt als iets aan je nieren.. veel sterkte! Zeker even laten controleren!

2 dagen geleden

Verloskundige bellen

2 dagen geleden

Dank jullie wel voor jullie reacties. Heb inderdaad voor de zekerheid de verloskundige gebeld en lever straks urine in bij de huisarts om te laten checken. Hopelijk niks ergs 🍀

gisteren

Ik ben 34+2 en heb ook heel veel pijn maar dan rond mijn navel. Helaas geen oorzaak gevonden in het ziekenhuis dus nu aan de pijnstillers. Ik zou wel even bellen als ik jou was.

gisteren

Ja 🙂‍↕️ bij mijn oudste en nu nog hoor denk ik wederom jeetje 😰 is dit normaal! Sta soms echt even te puffen 😮‍💨 erdoor. Komt echt omdat het lichaam aan het oefenen is. Een kruik kan wat verlichting geven, jouw partner met een massage, een warme douche of bad, en rusten een positie vinden wat het ietsje minder maakt.

gisteren

Reactie op BlijeAnemoon156016

Dank jullie wel voor jullie reacties. Heb inderdaad voor de zekerheid de ve ...
Hey, wat zei de verloskundige van je heftige pijn en heb je al bericht van je huisarts? Weten ze waar de pijn vandaan komt en of je er iets tegen kunt doen? Ik hoop het wel voor je, zoveel pijn dat je er van moet huilen is nooit "goed en normaal", zeker niet als je zwanger bent.

Reactie op Emmy W

Hey, wat zei de verloskundige van je heftige pijn en heb je al bericht van ...
De verloskundige heeft me naar de huisarts gestuurd om m’n urine te laten testen. Dus direct naar de huisarts gegaan met m’n urine en ze ging het daar direct checken. Ze testen natuurlijk het liefst de ochtendurine maar omdat ik pas later in de ochtend had gebeld was het niet meer mijn ochtendurine waardoor ik toch morgenochtend weer terug moet komen met m’n ochtendurine. Ze had namelijk wel wát in m’n urine gevonden maar niet ‘genoeg’ om iets vast te kunnen stellen. Dus nog even spannend…

gisteren

Reactie op BlijeAnemoon156016

De verloskundige heeft me naar de huisarts gestuurd om m’n urine te laten t ...
Ik hoop echt dat je vannacht niet hoeft te huilen van de pijn en dat wellicht paracetamol je kan helpen als pijnstiller. Hopelijk helpt rusten ook een boel. Hoe je ons op de hoogte?

gisteren

Ik ervaar hetzelfde. Ik ben nu 32+5 en heb dit nu bijna een week. Dag en nacht zoveel pijn. 😩

gisteren

Hier ook veel pijn in de buik. 31+5 hier. Gisterochtend pijn over mijn hele buik dat 6 tot 7 uur lang aanhield voordat het minder werd. Ik had er weinig aandacht aan besteed want ik dacht dat 'het zo hoorde'. Vanochtend echter heftige krampen in onderbuik en onderrug wat in golven kwam en een uur tot twee uur aanhield. Ik raakte wat in paniek omdat het aanvoelde als weeën en ik bang was dat de echte weeën waren begonnen. 😳 Daarnaast had ik ons kleintje al uren niet meer gevoeld en reageerde het nergens op (rust, liggen en verliggen, zitten, in buik porren, muziek, enz.). Ik deed een melding en werd met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Het hartje klopte wel zagen we op een echo, maar ons kindje bleef zeer stil. Helaas hebben ze niet kunnen achterhalen waar de pijn vandaan komt (waren geen indalingsweeën) en waarom ons kindje nauwelijks bewoog en nergens op reageerde. Maar het hartje klopte gewoon, dus zo werd ik naar huis gestuurd. Ik verwacht morgenochtend weer pijn en krampen. 😮‍💨 Het baart me nog steeds zorgen. Ik wou dat ze bijv. m'n baarmoedermond hadden gemeten of dergelijke... En ik wou dat iemand me kon vertellen dat dit allemaal normaal is en waardoor het komt. 😥

13 uur geleden

Misschien helpt een warme kruik op je buik of een warme douche/bad ook tegen de pijn.