19 Reacties

3 dagen geleden

Wij hebben de Peugeot 2008 uit bouwjaar 2021, past perfect! 😊

3 dagen geleden

Renault kadjar , echt super veel kofferbak ruimte

3 dagen geleden

Wij hebben de ford mustang mach e uit 2022, kinderwagen past er perfect in.

3 dagen geleden

Wij hebben een Ford Focus Wagon uit 2019 en past helemaal goed! Ik krijg hem ook in mijn Peugeot 108🤪

3 dagen geleden

Een Tiguan!

3 dagen geleden

Wij hebben een day5 (die is volgens mij net zo groot) en een Mercedes S klasse. Ondanks dat de achterbank niet omlaag kan (heel irritant) past hij ruim in de achterbak!

3 dagen geleden

Wij hebben een geo3 en een mazda cx5, hij past idd niet in ieder auto, ondanks dat onze kofferbak best groot is, is het nog krapjes

3 dagen geleden

Wij hadden een Volvo v50, maar kregen helaas pech en moesten dus een nieuwe auto hebben met voorwaarde dat de joolz geo3 er in past als duo wagen. Nu hebben we een Skoda roomster waar hij precies in past. In kleine auto’s zoals fiat panda bijvoorbeeld past hij totaal niet

3 dagen geleden

Reactie op Gienana no

Wij hebben een day5 (die is volgens mij net zo groot) en een Mercedes S kla ...
Toevallig hebben vrienden van ons day en die zijn toch echt wel stukje kleiner, geo is echt belachelijk groot eigenlijk

3 dagen geleden

Skoda SuperB! Wieg en onderstel passen naast elkaar erin.

3 dagen geleden

Fort kuga bouwjaar 2020 hebben wij., past die perfect in.

2 dagen geleden

Hier een Ford Focus Station uit 2020, past perfect en dan past de reiswieg er ook nog naast, ideaal!

2 dagen geleden

Hier een kia venga! Ruime achterbak, speciaal gekocht voor de kinderwagen ook hahha

gisteren

Wij hebben een BMW m140i. Daar past ie perfect in! Je kan trouwens ook de achterwielen eraf halen he? Scheelt ook weer ruimte. 😊

gisteren

Maxda cx5, hele grote kofferbak

gisteren

BMW 3GT past perfect, ook achterbank voor maxi cosi etc heel ruim. In onze bmw 3 touring past het ook beide maar allemaal minder praktisch en moet stoel voorin veel verder naar voren

gisteren

Een golf!

gisteren

Net ook gekocht: Kia Ceed sportwagen - stationwagen uitvoering. Zeer blij mee. We hebben het ook getest bij een Ford Focus en daarin past het ook. Alleen veel meer betrouwbare dingen gehoord over de Kia.