14 Reacties

2 dagen geleden

Ik zet ongeacht hoeveelheid de wasmachine aan. Puur omdat ik het vind stinken in de wasmachine

2 dagen geleden

In emmer water met iets wasmiddel,, in de bijkeuken en dan gaat het mee met de was als er iets meer dan maar 2 kleding stukken gewassen hoeven te worden.

Reactie op robyn2001

Ik zet ongeacht hoeveelheid de wasmachine aan. Puur omdat ik het vind stink ...
En dan op 60 graden? Want dat is dan toch een duur grapje?

2 dagen geleden

Ik doe het eerst onder de kraan afspoelen en eventueel beetje met de handwassen en dan in de wasmachine

2 dagen geleden

Onze kraamzorg deed die kledingstukken / doeken altijd in een emmer met water en groene zeep tot ze het geheel ging wassen!

2 dagen geleden

Ik hang het uit zodat het opdroogt (als het echt vies is ook in emmer heet water), dan stinkt het minder. Ik was meestal om de dag, soms elke dag.

2 dagen geleden

Na het spugen of poepen, plassen gewoon op 60 graden wassen en klaar. Staat ook als tip tegen spruw. En dan kan je gewoon normale trommel vullen.

2 dagen geleden

Even uitspoelen, in een emmer laten weken met ossengalzeep en als het tijd is om een was te draaien, prop je het er gewoon bij. 👍🏻

2 dagen geleden

Ik doe echt vieze doeken enz met poep in een emmer met koud water en zout en dan was ik het mee als de wasmachine aangaat op 60 graden.

2 dagen geleden

In een emmer met heet water en groene biotex

gisteren

Ik doe het in een emmer met water en vanish en dan later als er wat meer is op 40 graden wassen. Zijn geen grote wassen, maar ga inderdaad ook niet voor 3 kleding stukken wassen

gisteren

Zoals genoemd, emmertje water! En als je ergens bent, even nat maken en in een zakje (krijg je de vlekken er ook beter/makkelijker uit in de was)

gisteren

In een emmer met koud water, erna insprayen met Vanish Oxi Action vlekverwijderaarspray. Dit 5 min laten intrekken en dan wassen in de wasmachine!

2 uur geleden

Ossenhal op de vlek (gewoon zo'n stuk zeep gekocht, kun je de plek inzepen), en dan in een emmer koud water..bij de eerstvolgende was met de goede kleur gaat ie dan mee. Maar heel eerlijk, doe dit alleen bij de mooie pakjes of onze goede kleding. De rest is gewoon 'boeiend' haha