11 Reacties

vorige maand
Ik heb van arenti gekregen en gisteren geïnstalleerd. Ik koet zeggen dat hij best goed is! Goede kwaliteit + geluid

4 weken geleden
Ik heb de LSC inderdaad van de action. En die werkt echt goed. Al moet ik wel zeggen: we gebruiken hem bij iemand van 3 die prima slaapt eigenlijk. Ik weet niet hoe hij reageert op bewegingen etc. Omdat onze zoon gewoon blijft liggen en praten als hij wakker is.
Maar qua licht en geluid doet hij het hier goed.

4 weken geleden
Reactie op MaikeRN
Arenti is na wat proefgebruik hier goedgekeurd en de reviews allemaal posit ...
Ik heb hem dus ook al in huis maar de ouderunit reageert 30 45 seconden later pas app wel goed. En de unit valt buiten direct weg heb je dit ook?
Daarom zit ik te twijfelen die van de action te gaan als de ouder unit toch niet werkt kan ik net zo goed alleen met app nemen van de action.

4 weken geleden
Reactie op MaikeRN
Arenti is na wat proefgebruik hier goedgekeurd en de reviews allemaal posit ...
Ik heb hem dus thuis ook even uitgeprobeerd app werkt alles goed. Maar de ouder unit werkt slecht als je beeldscherm op afstand wilt draaien reageert ontzettend traag en ik heb ook getest voorbij te lopen ook dan krijg je de beelden pas 30 tot 45 seconden later te zien. En buiten direct bereik weg terwijl we jaren 80 huis hebben en babykamer achterkant huis is. Heb je dit ook ervaren ?

4 weken geleden
Wij hebben deze. Meet o.a temperatuur en luchtvochtigheid, geeft ook een waarschuwing als deze te hoog/laag zijn. Ingebouwd nachtlampje, goeie camera. Heel tevreden over deze! En hij ziet er gewoon te leuk uit

4 weken geleden
Reactie op Wannabemomma
Wij hebben deze. Meet o.a temperatuur en luchtvochtigheid, geeft ook een wa ...

Ja die had ik in huis nog 1 besteld omdat ik niet tevreden erover ben. De 2e ook zelfde probleem reactie op de ouderunit echt 30 seconden later. App werkt wel goed maar dan kan je net zo goed de camera los kopen voor de helft van de prijs.

gisteren
Reactie op Shirl91
Weet je toevallig waar ik de Slaapliedjes en witte ruis kan vinden ?
Die staan er bij mij niet op.. weet niet of ze meerdere varianten hebben?