11 Reacties
2 dagen geleden
Haha ik volg dit topic graag.
Vandaag hadden wij een huisarts bezoekje (gelukkig niks ernstigs achteraf) met onze jongste van nu een half jaar oud. Bleek dat we nog geen zorgverzekering voor hem hadden afgesloten 😂 en ik vervolgens ook zijn bsn nummer niet wist. Oeps..
2 dagen geleden
Haha, ik ging laatst zelf pizza bakken en na 15 min ging het wekkertje, bleek ik mijn pizza nog niet in de oven te hebben gedaan 😆
2 dagen geleden
Reactie op ZelfstandigeVallei045986
Haha ik volg dit topic graag.
Vandaag hadden wij een huisarts bezoekje (g ...
Oei dat kan een dure grap worden. Als je dat doet na 6 maanden na geboorte betaal jezelf alle medische kosten en dat kan rap oplopen met de bevalling.
Zou er morgen gelijk even achteraan bellen als ik jou was.
2 dagen geleden
Oa hagelslag in de koelkast gezet. En ik had alvast Halloween snoepjes gekocht voor de kinderen in de buurt. Ik was alleen vergeten dat het pas augustus was 😂
2 dagen geleden
Een vriendin van me deelde op insta dat ze over xxx nachtjes slapen naar jason derulo zou gaan. Nu snapte ik niet waarom ze mij niet had meegevraagd en met wie ze dan zou gaan of dat het een foutje was dat hij alweer naar Nederland kwam...
Eindstand helemaal vergeten dat ik gewoon tickets samen met de vriendinnengroep heb gehaald en dus zeker er weer bij ben 🤣💃
Het heeft zeker meer dan een half uur geduurd voordat ik haar vroeg of het klopte dat hij weer naar Nederland kwam.. en denk ik 3 weken voordat ik me het moment van de tickets halen weer kon herinneren 🤣
2 dagen geleden
Mijn telefoon in de koelkast gelegd ipv de boter. ik ben hem erg lang kwijt geweest🥲🥲 Live laugh love vermoeidheid
2 dagen geleden
Aankomende zaterdag heb ik een vriendinnenuitje en ik was er echt van overtuigd dat we nog een leuke activiteit moesten plannen, maar ik was dus echt totaal vergeten dat we naar Moulin Rouge de musical gaan. En het erge is dat ik degene ben die die kaartjes besteld heeft voor iedereen 2 maanden geleden 😂
2 dagen geleden
Tegen de kapster zeggen; ‘oh jij bent nieuw hier, ik heb je nog niet eerder gezien.’ Blijkbaar had ik precies datzelfde zinnetje twee maanden ervoor ook tegen haar gezegd 🤦♀️🫣🤣..
gisteren
Ik heb gisteren mijn moeder een berichtje moeten sturen om te vragen wat ik haar ook alweer voor haar verjaardag kado had gegeven, om te voorkomen dat ik haar met kerst hetzelfde kado geef 🙈
In mijn zwangerschap was het nog erger, toen ben ik eens nietsvermoedend op de bijrijdersstoel van de auto gaan zitten. Om me vervolgens te realiseren dat ik alleen was gekomen en toch echt zelf achter het stuur moest gaan zitten 😅