14 Reacties
2 dagen geleden
Heb je wss al geprobeeerd maar misschien helpt een ander merk flesvoeding?
2 dagen geleden
Reactie op DeniseHK94
Heb je wss al geprobeeerd maar misschien helpt een ander merk flesvoeding?
Dat hebben we nog niet bewust geprobeerd. Toevallig zijn we thuis wel overgestapt van nutrilon naar ah eigen merk (op de opvang krijgt hij wel nutrilon) en hij krijgt ook nog 2 flesjes gekolfde melk. Met alles is het hetzelfde verhaal helaas.
2 dagen geleden
Tongriem heb je was al eens naar laten kijken?
Heb je zelf de indruk dat hij lekker voldaan is naar een fles? Dus dat dit gewoon zijn ritme is en hij verder gewoon een lichte baby is? Of oogt hij ontevreden?
Wij kwamen er trouwens nog achter dat de melk voor onze kleine vooral niet te warm moet zijn. Maar waarschijnlijk hebben jullie qua temperatuur wel alles gehad nu
2 dagen geleden
Hey ik loop tegen hetzelfde aan. Onze zoon is bijna 8 maanden en weegt momenteel 7200 gram. Hij komt wat aan, valt weer wat af is frequent ziek met koorts en drinkt daarbij slecht. 3x150 en 2x180 krijgt hij aangeboden maar hij laat gewoon zeer frequent 90-120cc staan.
Hij komt er niet voor en snachts slaapt hij met gemak 13 uur achter elkaar.
Er is al een logopedist geweest er is al een dieetist en een fysiotherapeut geweest en we
lopen bij de kinderarts. Maar feit blijft wij kunnen pushen maar als hij het niet neemt dan houd het op.
Ik maakte me eerst erg druk maar zie wel een vrolijk en gezellig mannetje dat goed
ontwikkeld dus daar hou ik me maar aan vast
2 dagen geleden
Verborgen reflux is niet gecheckt, hoe zouden we dat kunnen checken?
Hij is al aan zn tongriem geholpen. Hij heeft tot 5 maanden de fles geweigerd en dronk alleen live borstvoeding. Uit de fles drinken gaat nu wel goed en gretig. Maar na 5 slokken is meneer klaar.
Aan de ene kant is hij wel tevreden en blij. Aan de andere kant lijkt hij ook vaak verdrietig van de hongerc
2 dagen geleden
Reactie op K.Girlsmom
dit is zijn curve trouwens

Maar zou die -1 lijn niet gewoon vanaf de geboorte zijn lijntje zijn geweest? Dan valt dat laatste stipje wel mee namelijk.
Mijn oudste en nu ook de jongste volgen beide die -1 lijn. Soms een beetje erboven en soms een beetje eronder
2 dagen geleden
Heelnfijn dat jullie zo meedenken!
Een andere fles hebben we de afgelopen twee maanden niet geprobeerd. Hij drinkt nu uit een lansinoh fles en we waren heel blij dat het daarmee gelukt is om hem überhaupt uit een fles te laten drinken. Maar we hebben (vanwege het eerdere flesweigeren) zo ongeveer alles wel in huis dus ik zou inderdaad wel weer eens een andere fles kunnen proberen.
Hier ook zijn curve

2 dagen geleden
Reactie op carma19
Eventueel een grotere speen op de fles? Wellicht moet hij te hard werken om ...
Dat gaan we proberen!
2 dagen geleden
Reactie op KnusseTulp068836
Heelnfijn dat jullie zo meedenken!
Een andere fles hebben we de afgelopen ...

Als ik naar de curve kijk, lijkt hij juist weer naar z’n eigen lijntje te gaan. Niks geks lijkt mij.
Mijn dochter heeft (en nog steeds hoor) ook altijd minder gedronken dan het gemiddelde. We geven haar nu hapjes en dat vindt ze echt heerlijk. Misschien dat jouw zoon ook zin heeft in vaste voeding.