8 Reacties

4 dagen geleden

Hoi hoi, onze dochter (gister 4 weken oud) had dit ook, over vermoeid en overprikkeld maar niet kunnen slapen.. wij doen haar sinds een paar dagen boven in haar bedje (co sleeper) bij ons op de kamer en sindsdien slaapt ze dus door tot haar flesje, wellicht een proberen waard?

4 dagen geleden

Erg pittig! Dit klinkt als clusteren, of ‘witching hour’. Is heel normaal en beste is lekker dicht bij je houden, extra voeden (biedt de comfort en voeding voor de nacht) en soms helpt ook een speentje of inbakeren. Het gaat vanzelf na een paar weken over 🙏

4 dagen geleden

Reactie op SuusMM

Erg pittig! Dit klinkt als clusteren, of ‘witching hour’. Is heel normaal ...
Jaa dat clusteren deed mijn eerste dochtertje ook wel die wilde geen speen maar was niet zo als deze kleine meid! Inbakeren vind ze vreselijk speentje geven we idd maar we moeten hem wel echt in haar mond houden

4 dagen geleden

Reactie op LC1994!

Hoi hoi, onze dochter (gister 4 weken oud) had dit ook, over vermoeid en ov ...
Gaan we zeker proberen! Gelukkig niet de enige hahaha

4 dagen geleden

Reactie op laura0710

Gaan we zeker proberen! Gelukkig niet de enige hahaha
Haha nee zeker niet de enige… soms kan je echt denken; ben ik de enigste die dit mee maakt? We got this! Maar soms is het zo zoeken! Ons meisje krijgt ook rond 7 uur half 8 haar voeding en het liefst geef ik die dan al boven in een donkere kamer en dan der bedje in! Goodluck 🍀

4 dagen geleden

Heel normaal! Dit kan tot ze 3 a 4 maanden zijn aanhouden.

4 dagen geleden

Ja hier in de nacht standaard om 2:30-4:30 en dan overdag heeft hij zijn nukjes dat niet slapen wel een spel lijkt. Maar waarom kan ze geen honger hebben? Misschien 🤔 de avond fles iets ophogen van 7:00 zodat ze niet zo onrustig is om 23:00. Kan best honger zijn. Hier moet de voeding om de drie uur en ik kan wel rekken maar na een uur pf 😓 ligt ze ingebakerd?

17 uur geleden

Reactie op denniese

Ja hier in de nacht standaard om 2:30-4:30 en dan overdag heeft hij zijn nu ...
Ze kan geen honger hebben omdat ze vaak 5 minuten nadat ze een 150’fles op heeft al begint☺️ inbakeren haat ze dus dat doen we niet