13 Reacties

gisteren
Ik geef kv maar hier hetzelfde🥲 Enorm onrustig ook tijdens drinken en echt mini slaapjes

gisteren
Reactie op FraaieRivier592128
Ah wat vervelend ook! Merk je nog verschil tussen overdag & nacht?
Snachts gaat het slapen beter dan overdag. Drink gedrag is hetzelfde constant. Mond wagenwijd open naar de fles en boos worden dat ze het niet vind terwijl dit normaal gesproken geen probleem is.

gisteren
Hier nog geen tongriempje door (1 juli pas) maar ook hier een stuk onrustiger met de warmte. Wil veel op de arm

gisteren
Hier een kleine van ruim 4 weken. Normaal drinkt ze de fles met 20 min leeg. Nu de helft en moeten we 2x zovaak voeden. Is kapot na de helft vd fles. Slaapt dus ook veel. Ook herkenbaar ipv onrustig?

20 uur geleden
Bedankt voor jullie reacties! Ergens fijn om te horen dat het niet uniek is. Fijn dat de temperatuur weer wat gaat dalen! Ik herken inderdaad ook het vele drinken, iedere 1.5 a 2 uur nu. Wel goede plasluiers 🙂

20 uur geleden
Reactie op EleganteVallei374274
Hier een kleine van ruim 4 weken. Normaal drinkt ze de fles met 20 min leeg ...
Ja, steeds kleine beetjes aan de borst of juist heel lang slapen doet ze juist weinig helaas, en dat terwijl ze wel kapot is na het drinken 🫠

18 uur geleden
Onze dochter van dik 3 wk oud heeft ook last van de warmte. Voeding en plassen gaat gelukkig ook goed, maar slapen... En veel onrust, veel huilen.

11 uur geleden
Hi! Mag ik vragen waarom je haar tongriem heb laten laseren? Mijn dochter is nu ook bijna 4 weken en heeft ook een te korte tongriem.. ze is soms ook heel onrustig en heeft veel last van krampjes dus ik twijfel ook of we het moeten gaan doen, maar ben even benieuwd wat de reden is waarom anderen dit doen.

7 uur geleden
Reactie op Merlin1991
Hi! Mag ik vragen waarom je haar tongriem heb laten laseren? Mijn dochter i ...
Hi! Wij hebben het om die redenen laten doen. Ze is erg onrustig, heeft heel veel krampjes (want hapt slecht aan met bv) en de bv zelf lukt niet goed. Er waren teveel dingen tijdens de bv die niet goed gingen, ondanks overal goed op letten. Zowel onze kraanzorg, lactatiekundige en tandarts adviseerde allen om dit te doen. Het zou mogelijk veel verbeteren dus dat hopen we nu 🙂. Ik was anders namelijk gestopt met bv.