19 Reacties

5 dagen geleden

Timo

5 dagen geleden

Ik vind zelf dat er best veel jongensnamen erbij passen! Wil je engels of NL naam? : Milan, Noah, Jasper, Casper, Louis, Liam, Levi, Hugo

5 dagen geleden

Julian馃構 kan ook nog

5 dagen geleden

Luuk

5 dagen geleden

Thomas, Floris, Robin, Marnix, Stan, Jelle, Noud, Chris

5 dagen geleden

Morris?

5 dagen geleden

Otis?

5 dagen geleden

Joris of Florian

4 dagen geleden

Brent

4 dagen geleden

Robbert Tim Daan Casper Michiel Christiaan Sjors Matthijs
Ik vind Len of Moos heel leuk bij Sophie maar het moet wel je smaak zijn

4 dagen geleden

Sophie en Timo, Sophie en Niels. Wat ik heb gedaan ook omdat ik toch mijn naam wou doorgeven zonder dat hun geen eigen naam hebben is allemaal een naam met de letter D. Sophus schijnt de mannelijke naam van Sophie te zijn maar is niet mijn smaak. Maar goed het is lastig 馃槬 ik maak het dan makkelijker en ga de naam ook echt uitproberen hoe klinkt het, en de combinaties? Meestal heb je diep in jouw hart wel een naam. Succes 馃崁
Jurre

4 dagen geleden

Fabian!

4 dagen geleden

Chatgpt zegt dit: Als je een jongensnaam zoekt die goed bij Sophie past, kun je denken aan namen die een vergelijkbare stijl, klank of populariteit hebben. Hier zijn wat suggesties per categorie: Klassiek & Tijdloos Lucas Thomas Max Julian David Samuel Trendy & Modern Finn Noah Levi Milan Noud Elias Internationaal & Chic Olivier Alexander Felix Louis Hugo Victor Kort & Stoer Bram Mees Daan Cas Ties Luuk Heb je een bepaalde stijl in gedachten?

3 dagen geleden

Leon

3 dagen geleden

Aaron

gisteren

Siem

gisteren

Fedde 馃┑