7 Reacties
vorige week
Ik denk dat dit een fase is. Mijn zoon sliep altijd prima en is nu ook al 3 nachten erg onrustig vooral om savonds in slaap te vallen. En hoe zielig ook, ik laat hem wel in z'n eigen bedje huilen. Ik moet er smorgens voor de andere kinderen ook uit. Ik geef daarom niet toe aan samen slapen. Wel blijf ik bij hem op de kamer en stel hem waar ik kan gerust. Hopelijk is deze fase snel voorbij
vorige week
Heel herkenbaar. De afgelopen dagen hebben we erop gelet dat haar laatste dutje niet te lang is en niet meer na 17u. Dat lijkt wel wat te helpen
18 uur geleden
Hier liepen we ook tegenaan en we hebben het hele ritme omgegooid. Dit duurde 2 dagen en nu is er rust.
07:00 uit bed, als ze slaapt wordt ze wakker gemaakt. Met de fles
09:00 naar bed totdat ze wakker wordt, maar niet later dan 11:00 uur. Meteen de fles met een fruithapje.
12:15 brood met thee/water
12:30 naar bed totdat ze wakker wordt, maar niet later dan 16:30. Als ze wakker is krijgt ze de fles.
17:30 groentjehapje
19:00 naar boven en klaarmaken (schone luier, pyjama, slaapzak) dan naar beneden om heel even te spelen. De fles rond 19:30 en direct na het boeren naar bed.
Het is werkelijk een verademing. Nu nog maar voor het speentje uit bed, even speentje geven en ze slaap door. Ze komt in de ochtend tussen 05:30 en 07:00, maar het is al heel anders dan hoe het eerst was. We kunnen nu doorslapen (op de tutjes na).
Hopelijk helpt het. 🤞🏻
Het omgooien was echt even wennen en pittig, maar na 2 dagen hadden we al resultaat.