Ons zoontje is 6,5 maand. Ik wil in de avond graag een fles geven met wat rijstepap. Ik gebruik de flessen van Dr. Brown. Welke speen gebruiken jullie hiervoor? De papspeen is officieel vanaf 9 maanden. Heb nu een aantal keer nummer 3 gebruikt. De pap gaat daar wel doorheen, maar het groene ventiel houdt wat pap tegen. En zonder ventiel trekt hij de speen vacuum.. dus welke speen en met/zonder ventiel?
Ja hier hetzelfde probleem met dr Brown. Wij hadden toevallig van de oudste nog Difrax staan. Die gebruiken we nu met nummer 3 speen van dr Brown. Vooral het groene ventiel houd veel tegen.
Wat is de reden om een papfles te geven? Ik had het vandaag in m’n handen i ...
Ons zoontje slaapt nog niet door, we willen hem nu savonds een papfles geven. Hopelijk is hij daardoor meer verzadigd en heeft hij snachts minder voeding nodig. Geen idee of t werkt maar is het proberen waard 😊
Y speen dr brown en dan zonder ventiel. Hebben het ventiel sowieso uit de fles gehaald en geen last.
Verder geven wij nu een papfles ipv broodje dus als vullende voeding in de middag als een broodje lastig uitkomt (bv. Bij een dagje weg)