13 Reacties

2 dagen geleden

Mijn zoontje is ook 6,5 maand en drinkt een papfles per dag. Ik gebruik speen 4 voor de papfles en wel met het groene ventiel erin, dat gaat wel goed!

2 dagen geleden

Ik volg ook even mee.

2 dagen geleden

Ja hier hetzelfde probleem met dr Brown. Wij hadden toevallig van de oudste nog Difrax staan. Die gebruiken we nu met nummer 3 speen van dr Brown. Vooral het groene ventiel houd veel tegen.

2 dagen geleden

En welke pap gebruiken jullie?

2 dagen geleden

Reactie op LydiaKloosterman

En welke pap gebruiken jullie?
Olvarit drie granen 6+maanden

gisteren

Y speen va dr brown is daar speciaal voor

gisteren

Reactie op Jes1290

Met of zonder anti colic ding binnenin?

gisteren

Wat is de reden om een papfles te geven? Ik had het vandaag in m’n handen in de winkel, maar ik weet niet wanneer je dit geeft haha🫣

Reactie op Jes1290

Vanaf 9 maanden staat daarop, daarom twijfelde ik. Hij is maar 6,5 maand. En idd met of zonder ventiel?

Reactie op Fleeeuurrr

Wat is de reden om een papfles te geven? Ik had het vandaag in m’n handen i ...
Ons zoontje slaapt nog niet door, we willen hem nu savonds een papfles geven. Hopelijk is hij daardoor meer verzadigd en heeft hij snachts minder voeding nodig. Geen idee of t werkt maar is het proberen waard 😊

gisteren

Y speen dr brown en dan zonder ventiel. Hebben het ventiel sowieso uit de fles gehaald en geen last. Verder geven wij nu een papfles ipv broodje dus als vullende voeding in de middag als een broodje lastig uitkomt (bv. Bij een dagje weg)

gisteren

Reactie op Mzwaan

Y speen dr brown en dan zonder ventiel. Hebben het ventiel sowieso uit de f ...
Trekt deze dan niet vacuüm? Bij ons gebeurd dat zonder ventiel wel. Alleen dan wel met de fase 3 speen erop en niet met de y speen.

12 uur geleden

Reactie op Jaja2

Ja hier hetzelfde probleem met dr Brown. Wij hadden toevallig van de oudste ...
Bedankt voor de tip. Heb nu ook een Difrax fles gehaald voor de pap!