8 Reacties

vorige week
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap de zwangerschaps olie van Weleda gebruikt. Die gebruik ik nu ook tijdens mijn tweede zwangerschap. Ik ben nu 32 weken zwanger en nog geen last van striemen. Ik zeg niet dat het door de olie komt maar ik ben er wel erg blij mee en het voelt heel fijn aan.

vorige week
Ik gebruik bio olie elke dag voor het slapen en na het douchen sinds ik zwanger ben. 34 weken en nog geen striemen gezien. Heb ze wel van de puberteit, dus wie weet komen ze nog.

vorige week
Ik smeer met pure sheabutter, de dag erna is je buik nog steeds zacht van het smeren. Voedt echt heel lang de huid heb ik het idee. Nu 33 weken en nog geen striemen, maar in mijn puberteit heb ik er echt heel veel gekregen dus verwacht dat ik het niet tegen kan houden. Smeren is alsnog fijn 😊

vorige week
Tegen striemen smeren gaat niet, het is genetisch. Maar je kunt ze lekker soepel houden met olieën! Ik vind de Bio Oil dupe van de Trekpleister heel fijn! Zit in een spray en je doet er superlang mee. De Mama oil van Kruidvat eigen merk is ook heel fijn!

vorige week
Een voordeel, ze worden echt heel erg licht naarmate de tijd vordert na de bevalling. Ik heb ze ook, bij mijn tweede zijn ze toen op het eind ook wel erger geworden. Maar later zag ik daar bijna niks meer van.. nu zwanger van de derde en nu begin ik ze pas weer te zien.
Ik snap dat het misschien niet iets is waar je blij mee bent, maar uiteindelijk hoort het bij jou. Het verteld een stukje van je leven.
Hopelijk gaat het niet te snel en blijft het hier bij. 😊