8 Reacties

vorige week

Zelfde verhaal hier, maar hij is er alleen niet zo blij mee 🤣 overigens kan ik ook echt woede uitbarstingen hebben op hem

vorige week

Heel normaal en herkenbaar hoor.. de wereld van de hormonen 🙈 Probeer het op een afstandje te bekijken en uiteindelijk ga je hier later om lachen.

vorige week

Heel herkenbaar! Mijn partner en ik zijn gewoon elke dag samen, maar laatst moest ik huilen omdat ik hem mis 😅 Vond hij erg overdreven hahahaha, juist omdat we altijd samen zijn. Zie dat dan ook nog amar eens uit te leggen 😂
Ik heb hetzelfde, helaas woont mijn vriend in het buitenland en zie ik hem af en toe weken niet. 🥲 Ik ben meer dan de helft van mijn zwangerschap alleen geweest en ook constant verdrietig. Denk daar maar aan wanneer je je vriend mist, misschien helpt dat een beetje! Jullie zijn in ieder geval samen!

vorige week

Nou ik heb ook moeite met alleen zijn. Terwijl voor de zwangerschap 🤰🏼 vond ik het heerlijk even mijn momentje, nu weet ik niet wat ik moet doen. Het komt echt door de hormonen en geniet 😉 van deze tijd samen straks is de kleine er altijd bij en dat maakt het toch anders..

vorige week

Reactie op SpontaneRegendruppel678436

Ik heb hetzelfde, helaas woont mijn vriend in het buitenland en zie ik hem ...
Ja 🙂‍↕️ wel herkenbaar hoor zwanger zijn hoor je niet alleen te doen. En ik werd ook echt weemoedig ervan. Lijkt me wel zwaar om elkaar soms wekenlang niet te zien. Is hij er dan straks wel op tijd voor de bevalling? Ik vind het knap 😍

Reactie op denniese

Ja 🙂‍↕️ wel herkenbaar hoor zwanger zijn hoor je niet alleen te doen. En i ...
Ja ik vond het eerder ook heerlijk tijd voor mezelf maar sinds ik zwanger ben wil ik alleen maar bij hem zijn. 🥲 We hebben alles proberen te regelen zodat hij 6 weken kan komen rond mijn bevalling dus hopen dat de baby niet te vroeg komt!

gisteren

Mega herkenbaar. Ik wil alleen maar knuffelen en hem dichtbij hebben. Ik denk dat dat ook normaal is en juist gezond! Het heeft ook iets heel liefs, en wat is er fijner voor een kindje dan 2 ouders die graag bij elkaar zijn🥰 Nu kun je nog met zn tweetjes genieten, dus vooral lekker doen! (En gelukkig is je partner zoals ik het lees ook weer thuis😃)