4 Reacties

vorige week
Hier was laatst al een topic over, geloof ik! Wie weet vind je daar al een boel tips ☺️
https://community.24baby.nl/forum/zwanger/tips-bij-geplande-keizersnede-Nrlyz1V

vorige week
Ik had bij mijn eerste keizersnede onwijs baat bij een papegaai voor bij het bed. Die heb ik zeker 5 weken nodig gehad om een beetje fatsoenlijk uit bed te komen. Ook voor deze keizersnede gaat deze er dus zeker weer komen!
Verder wil ik meegeven om écht rustig aan te doen en te luisteren naar de adviezen van 6 weken geen zware huishoudelijke taken. Ik stond na een aantal dagen wel weer te stofzuigen en te dweilen en dat heeft z’n sporen helaas achtergelaten. Het is niet goed en netjes genezen, waardoor ik nog steeds last heb van de wond.
Mocht je nog vragen hebben, mag je me altijd een berichtje sturen hoor!

vorige week
Ik heb 4 jaar geleden een keizersnede gehad na een heftige bevalling die niet vorderde. Ik heb mijn man na 2 dagen een sta op stoel laten kopen. Werd er gek van dat ik niet zelf kon opstaan. Hij staat nu weer klaar in de woonkamer kamer. Heerlijk in elke stand die je wilt. Heb er destijds zelfs 2 nachten in geslapen. Heel prettig. Hier heeft die ook bij mijn schoonzus gestaan na keizersnede en bij de buurvrouw na keizersnede beide ook heel blij met die uitkomst geweest.