11 Reacties

3 dagen geleden

misschien een bedhekje?

3 dagen geleden

Ik lig in mijn zwangerschapskussen (zon hele grote) en dan de deken strak om ons heen waar ik dan op lig ik voel hem gelijk draaien en wegzakken

3 dagen geleden

He, Ik heb een ikea ledikantje (eentje die je ook kan ombouwen naar peuterbed) en daar een zijkant afgehaald. Houten blokjes eronder zodat hij precies zo hoog is als het bed. Vastgezet met spanband. Je hebt natuurlijk zwevende kastjes, maar als je hem daar tegen aan zet dan kan hij er in ieder geval niet uit rollen. Ook fijn wat extra bedruimte.

3 dagen geleden

Reactie op Suusies

He, Ik heb een ikea ledikantje (eentje die je ook kan ombouwen naar peuterb ...
Oh wat slim! Dat bedje hebben wij ook!

Reactie op Suusies

He, Ik heb een ikea ledikantje (eentje die je ook kan ombouwen naar peuterb ...
Heb je misschien een foto of linkje? Erg benieuwd hoe dit moet:)

3 dagen geleden

Er is een Facebook groep veilig samen slapen en ook een website waar veel informatie op staat! Hier hebben we een grotere cosleeper gekocht en hij kan zo bij mij rollen als hij dat wil

3 dagen geleden

Ik vond deze foto op internet en dit is precies wat ik bedoelde. De spandband moet om het ledikant en het onderstel van het bed (dus niet om de matrassen). Eventueel een handdoek oprollen als er te veel ruimte zit tussen het matras en ledikantmatras (wel met elastiekjes ivm stikgevaar) aan de spijlenkant als je. zoekt op gulliver cosleeper of diy cosleeper vind je wel wat! Op instagram heb je happycosleeper waar heel veel informatie staat. En natuurlijk als je kind gaat staan zeggen ze dat de spijlen hoger moeten.. mijn zoon nu 2 heeft altijd zo geslapen en dat ging goed.

3 dagen geleden

Hier een linkje naar een uiitleg. En niet laten slapen zonder dat je zelf in het bed ligt voor de veiligheid.

2 dagen geleden

Reactie op xchharr

Ik lig in mijn zwangerschapskussen (zon hele grote) en dan de deken strak o ...
Je bedoelt het vast goed maar dit is absoluut niet veilig, dus pas ff op met wat je een ander adviseert.

2 dagen geleden

Reactie op Laulau1987

Je bedoelt het vast goed maar dit is absoluut niet veilig, dus pas ff op me ...
Gelukkig kan iedereen voor zichzelf bepalen of ze iets aannemen of niet en gelukkig dring ik niet aan om dit te doen Dit is wat voor ons werkt ik rol niet de deken schuift niet de kleine zakt niet weg en overdag lig ik niet anders omdat ik hem dus niet in zn bed kan leggen zonder huilen (zelfde geld voor naast me leggen) Als iemand dit niet veilig vind doet die dit gewoon niet haha