6 Reacties

gisteren

Ja dit is normaal. Heel vervelend maar herkenbaar. Kan wel 9 maanden tot een jaar duren. Komt echt vanzelf goed maar duurt even. Zwangerschapsdementie of baby brain noemen ze het.

gisteren

Ja, echt zó irritant! M'n hoofd zit constant vol met watten. Normaal amper een agenda/boodschappenlijstje nodig, maar nu vergeet ik alles, plan ik dubbel en heb dus totaal geen overzicht... 😬😵‍💫

gisteren

Jep, hier ook team heel erg vergeetachtig! Ik wist amper dat ik zwanger was en toen begon het al. Nu bevallen en weinig verbetering. Ik heb gehoord dat dit tot 6 maanden na je bevalling kan duren.

18 uur geleden

Kan idd normaal zijn, maar volgens mij kan het ook door een tekort aan jodium komen.

18 uur geleden

Oh ja! Ik vergeet telkens waar ik mijn sleutels, telefoon, oplader enz heb gelaten. Terwijl ik me nog zo vasthou aan de 'vaste plekken', toch gaat het mis!
Toen ik zwanger werd van de tweede was de zwangerschap dementie van de eerste nog niet verdwenen. Dochter was toen 9maanden 😅 Baby 2 nu 3 weken en vooral niet op woorden kunnen komen is weer heel erg. Vreselijk irritant.