27 Reacties

3 dagen geleden
Hier ook eentje die wakker ligt! 🙈. Bij mij werkt een voedingskussen en andere kussens ook niet. Ik was ook een erge buikslaper!! Heb dat meteen in het eerste trimester veranderd naar een rugligging, kostte veel moeite😂😝
Nu kan ik ook niet meer op mijn rug slapen, de baby is te zwaar😂.
Ik kan nog wel net slapen met een opgepropte deken tussen mijn benen. En daarna met een ander deken over me heen. Anders worden mijn benen weer te koud🥱💤😴, misschien is dat wel fijner voor je?
Ze zeggen dat je het beste op je linkerzij kan liggen slapen. 😝 probeer het toch maar eens. Succes! Nog heel even volhouden💪

3 dagen geleden
Van het s nachts wakker liggen heb ik ook last ja. Ik ben al 10 dagen heel erg verkouden en elke nacht rond half 3- half 4 wakker omdat ik het gevoel heb dat ik stik. Ik kan dan ook niet meer slapen.
Verder ben ik ook een buikslaper en bij mij helpt het (normaal) om op mn zij te liggen en dan mijn onderste been en heup net wat verder door richting buikligging te draaien. Ook heb ik een mega groot U kussen waar ik helemaal omheen lig. Verder heb ik een bed van pas een paar maanden oud en ik merk zo veel verschil met mijn oude bed!
Niet echt super veel tips dus helaas, maar ik leef met je mee 😢

3 dagen geleden
Same here. Ben 36 weken en wordt om het uur wakker of blijf wakker tot de ochtend 😢.
Ik ben helemaal op hierdoor val ik random inslaap op de bank.

3 dagen geleden
Herkenbaar! Wordt daarbij nu ook al twee nachten wakker door kramp in mn been?! 🤷 Ook weer iets nieuws ..

3 dagen geleden
Hier hetzelfde 😅. Soms wel 4/5x naar de wc in de nacht en dan vervolgens lekker woelen. Hebben jullie ook ‘s nachts ineens heel veel last van maagzuur? Ik gebruik de rennies nu vooral in de nacht hahah.
Enige geluk is dat na 2/3 slechte nachten en altijd een goede nacht komt om het te compenseren, nog 3,5 week te gaan (hopelijk🤣).

3 dagen geleden
Zo herkenbaar! Hier vooral een dochter van 3,5 die ineens bedacht heeft snachts meerdere keren wakker te worden en me te roepen. Daarna ben ik klaarwakker. Los van de minstens 3x plassen vaste prik elke nacht en een snurkende husband naast me. Ik zie het inmiddels maar als goede training voor straks maar ik ben nu meer kapot dan de kraamweken met m'n 1e!

3 dagen geleden
Reactie op Evaa
Same here. Vaak slaap ik twee uur en lig dan minstens drie uur wakker om ve ...
Te herkenbaar dit! Vanmorgen had ik me verslapen en werd wakker met het gevoel de hele nacht geen oog dicht gedaan te hebben.... maar ja, verslapen was dan toch het bewijs dat ik toch íets geslapen heb 😀

3 dagen geleden
Ik krijg trouwens de tip van de verloskundige om als je echt lang wakker ligt steeds je lichaam even te foppen. Dus dan maar 's nachts opstaan en even beneden een bladzijde lezen en een kopje thee drinken en daarna opnieuw naar bed gaan, dus inclusief tanden poetsen etc en dan gaan slapen.
Zelf nog niet geprobeerd, want sinds die tip vooral last van de kids en niet meer eindeloos wakker liggen.

3 dagen geleden
Vierde zwangerschap en bij alle vier was het raak.
Grote verschil voor mij is nu dat ik het kan accepteren. Vorige zwangerschappen werd ik er echt onrustig en verdrietig van. Ik dacht ik moet slapen.
Nu haal ik een kop thee en een banaan of cracker en ga lezen.
Inmiddels 3 boeken uit. Positief over bevallen, 100 tips bij borstvoeding en rust en regelmaat.
Allemaal Vorige keren gekocht en nooit aan toe gekomen 😂.
De ene nacht gaat het beter dan de andere nacht. En soms gaat het prima, maar komen mijn andere kinderen voor een ongelukje of een nare droom ofzo. Mag je er alsnog uit.....

3 dagen geleden
Ja herkenbaar maar sinds ik magnesium slik zijn de krampen in mijn kuiten weg en slaap ik een stuk beter. Hebben jullie ook de bloedwaardes laten checken?

3 dagen geleden
Ontzettend herkenbaar. Lig echt voor geen meter en als ik eindelijk lekker lig, ben ik te wakker 😅. Voel me overdag ook echt beetje duf en duizelig. Dus af en toe een dutje, maar die zijn echt niet langer dan 30 minuten.

3 dagen geleden
Herkenbaar, nu 33 weken zwanger en constant wakker snachts.. overdag een dutje doen lukt gelukkig wel🥳

3 dagen geleden
Hier ook mega vaak wakker.. Dagen en nachten duren echt lang 😜 Soms het idee dat ik paar uur heb geslapen is het pas uur later. Magnesium helpt wel bij onrustige benen maar als dat het niet is moet ik voor de zoveelste keer naar de wc of wordt mijn zoontje van 22 maanden wakker vanwege het ritme die door de war is door die rot klok 🙈

3 dagen geleden
Reactie op Floempie
Zo herkenbaar! Hier vooral een dochter van 3,5 die ineens bedacht heeft sna ...
Hahahahhaha ik slaap in het logeerbed vanwege die snurker naast me.