13 Reacties

Ik gebruik witte vaseline van Dr Swaab alleen op droge plekken

2 dagen geleden

Ons zoontje heeft dit ook, waarbij de wangetjes erg rood zijn. Blijkt toch eczeem te zijn nadat we even bij de huisarts zijn geweest.

Reactie op TMT

Ons zoontje heeft dit ook, waarbij de wangetjes erg rood zijn. Blijkt toch ...
Ja dit heeft hij er soms ook bij inderdaad. En ook en paar bab die hele rode, droge plekjes op z'n rug die niet minder worden. Dankjewel!

2 dagen geleden

Het enige wat bij mij hielp was een badje met ongeveer 150 ml borstvoeding er door heen. Al die cremetjes deden ook helemaal niks.

2 dagen geleden

Ik volg, hier hetzelfde

2 dagen geleden

Shea butter!

2 dagen geleden

Wij gebruiken cetomacrogol crème, is er ook van Kruidvat eigen merk. Dit lijkt wel goed te werken.

2 dagen geleden

Wij hebben dezelfde crème in het begin ook gebruikt maar deze werkte niet , wij hebben nu deze. Werkt perfect
Wij smeren Zwistal op het wangetjes

2 dagen geleden

https://www.laroche-posay.nl/lipikar/lipikar-baume-ap-plus-m Wij hebben deze. Werkt voor mijn droge handen ook goed👌🏻
Er worden al allemaal verschillende tips gegeven zie ik. Ik heb nog weer wat anders gebruikt voor mijn baby toen zij aan het vervellen was, namelijk pure kokosolie en dat hielp ook super.
Zonnebrand werkt ook goed en is nog eens beschermt tegen de zon ook, ondanks dat het nu winter is. eigenlijk word zonnebrand aangeraden voor iedereen het hele jaar door. Je hoeft het alleen minder vaak door de dag heen te smeren dan in de zomer

17 uur geleden

Deze is hier echt een lifesaver.