17 Reacties

3 dagen geleden
Ik heb hier ook last van. Bij mij helpt het om met een kussen tussen tussen me benen te slapen. Dit haalt de druk weg van mijn zij

3 dagen geleden
Reactie op AttenteDuin069177
Ik heb hier ook last van. Bij mij helpt het om met een kussen tussen tussen ...
Ik heb nu een zwangerschapskussen die erg dun is bij de plek waar mijn benen in het kussen vallen. Ga proberen nu met een dikker kussen te slapen. Hopelijk helpt dat. Heb er nu een van de hema.
Maar jij hebt dit nu al een aantal nachten gedaan?

3 dagen geleden
Reactie op AttenteDuin069177
Ik heb hier ook last van. Bij mij helpt het om met een kussen tussen tussen ...
Heb je een kussen tussen je knie毛n en voeten trouwens?

3 dagen geleden
Reactie op san-89
Ik heb hier al weken last van, ene nacht meer dan de ander (specifiek mijn ...
Oh kan ik ook proberen. Een dun dekentje? Of gewoon het dekbed?

3 dagen geleden
Reactie op san-89
Ik heb nu zelf een fleecedeken liggen, maar dat is wel warm, dus ga het bin ...
Oh ja precies. Ik ga het vannacht even proberen.

3 dagen geleden
Reactie op san-89
Ik heb nu zelf een fleecedeken liggen, maar dat is wel warm, dus ga het bin ...
Slaap je trouwens op beide kanten. Links en rechts en aan beide kanten last?

3 dagen geleden
Ik had hier ook enorm last van, kon er niet van slapen. Heb 2 nachten op een dik dekbed geslapen en dat leek iets te helpen, nu een topdek op mijn matras van 6 cm bij de jisk vandaan en ik slaap weer heerlijk zonder pijn!

2 dagen geleden
Reactie op FraaieOchtend682895
Ik had hier ook enorm last van, kon er niet van slapen. Heb 2 nachten op ee ...
Had je al een topper of heb je deze er extra bij gekocht? Zit te twijfelen om een topper van cloudpillo te kopen. We hebben er al wel een hoor, maar is al best oud. Van een ander merk

2 dagen geleden
Ik heb hier ook last van. Ik heb al een zwangerschapskussen en merk dat deze wel ondersteund. Wel merk ik ook dat het heel erg ligt aan hoe de kleine in mijn buik ligt. De een moment heb ik er iets meer last van dan de andere keer. Truc voor mij is, kussen goed plaatsen en waar nodig - draaien. Dit hoort er bij vrees ik 馃槄馃槉

2 dagen geleden
De verloskundige gaf mij een tip die echt heeft geholpen, namelijk ook het zwangerschapskussen onder je buik doen naast tussen je benen en voeten. Ik dacht eerst hoeveel buik kan er op dat kussen haha maar door m er een beetje onder te proppen blijft je buik een stuk rechter en ik merk dat mijn pijn in m鈥檔 heup en zij echt minder is en langer duurt voordat het komt.

2 dagen geleden
Ik heb de tip gekregen om niet met mijn heupen boven elkaar te liggen, maar een klein beetje door richting je buik te draaien met je onderste been. Een kussen onder je bovenste been en je onderste been ligt dan meer met het bovenbeen (vet, spier) op het matras ipv op je bot. Ook steunt je buik zo beter op het matras, wat druk van je rug afhaalt.

gisteren
Reactie op Lientje90
Ik heb de tip gekregen om niet met mijn heupen boven elkaar te liggen, maar ...
Dus meer richting je buik gedraaid? Snap het niet helemaal. Ook een kussen onder je buik?

gisteren
Reactie op SanneSanneL
De verloskundige gaf mij een tip die echt heeft geholpen, namelijk ook het ...
Dit deed ik helaas al een tijdje. Het kussen onder mijn buik, maar doe wel een beetje dekbed ipv kussen tussen mijn benen馃槍

10 uur geleden
Mijn voedingskussen was ook vrij dun, dus ik slaap wel eens met een extra hoofdkussen tussen mijn knie毛n. (Niet extreem dik, maar wel stevig)